xvanny schreef:-Mn moeder: en wie doen er allemaal mee met de olympische spelen ?
Ik: nou van dressuur, anky en salinero, adelinde en parzival & edward en undercover
Mn moeder: okee. Hoe werkt dat dan als je undercover rijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Amber__ schreef:Haha, undercover rijden![]()
De vriend van mijn zus toen hij voor de derde keer bij ons was;
Goh, Amber, hoort dat land ook nog bij jullie?
Ik; Ja
Sinds wanneer hebben jullie dan koeien?
Ik; Dat is mijn pony....
xxCYNNxx schreef:__Amber__ schreef:Haha, undercover rijden![]()
De vriend van mijn zus toen hij voor de derde keer bij ons was;
Goh, Amber, hoort dat land ook nog bij jullie?
Ik; Ja
Sinds wanneer hebben jullie dan koeien?
Ik; Dat is mijn pony....
karijn schreef:Zo had ik als 17-jarige twee verzorgpaarden toen ik nog in de USA woonde: een quarterhorse en een grijze arabier. Die stonden dag en nacht in de wei met nog een quarter en een witte arabier van de staleigenaar. De staleigenaar reed heel fanatiek western met zijn witte en zette die ook altijd in in de lessen. Ik kwam daar op een dag aan, geen grijs beest in de wei te vinden. In eerste instantie dacht ik dat de eigenaar van de grijze ermee aan het rijden was. Kom ik bij de buitenbak, zie ik de grijze lopen in de westernles. Dochter van de staleigenaar gaf les en de klant was mij totaal niet bekend. Ik stond een tijdje te kijken want het ging niet zo lekker (de grijze was er nooit van gediend dat er een vreemde op zijn rug ging zitten, dan kon hij behoorlijk bokken). Na afloop liepen ze dus ook behoorlijk te mopperen waarop de dochter dus zei dat haar vader dit paard maar moest verkopen. Ik heb toen maar even verteld dat ze de volgende keer wel het juiste paard uit de wei moest pakken.
Bartello1 schreef:Hier ook nog een: zocht toen een bijrijder voor mn paardje. Dressuurmatig niet altijd even makkelijk te rijden. Je moet er wat voor doen zeg maarKomt er een meisje rijden die wel interesse had. Ze stapt erop, rijdt met een lang teugeltje door de bak (op zich niets mis mee) draaft hem op een gegeven moment aan (teugels hingen nog steeds lekker los) zegt ze " hij doet het niet"
![]()
Nee, timon vond het wel prima zo, dus die liep als het eerste het beste karrepaard door de bak heen te sjokken..... Ik: heb je het knopje onder zn staart wel ingedrukt, want daarmee gaat hij aan
![]()
Browniee schreef:haha niet zelf meegemaakt maar hier op bokt gelezen.
Een lief klein pennymeisje komt met zo'n paardenvriendenboekje naar de bokker toe (zo'n boekje waarin je iets over jezelf en over je paard/pony moet schrijven).
Het meisje vraagt of de bokker erin wil schrijven, de bokker zegt dat wel te doen, waarop het meisje zegt: 'Maar het is wel een beetje een raar boekje, want er wordt in gevraagd of je pony geslacht is.'![]()
:')
ProudHorse schreef:Reen_ schreef:Geniale verhalen hier!
Ik liet mijn moeder een advertentie zien van een leuk jong paard. Er stond in: 'paard is licht aangereden'.
Mijn moeder: ''Wie koopt nu een paard dat aangereden is?" Euh... Juist!
En wat te zeggen van een 'groen paard'..