Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

LETS schreef:Hulsebos is rond de 1800-2000 euro geloof ik.. Heerlijke zadels inderdaad! M'n zus heeft er eentje en het is genieten als ik haar paard rij haha. En dat komt niet alleen door het paard
Lioony succes!
Ik ben vandaag 'even' van Groningen naar Utrecht gecrosst om m'n (hopelijk) toekomstige merrie te bekijken. Ze zag er goed uit, ben nog steeds erg gek met d'r. Heb direct ook even wat foto's/filmpje gemaakt, zal binnenkort even op youtube zetten, is wel leuk.
en je weet maar nooit hoe lang je zoektocht duurd... 
) Als het goed voelt dan voelt het goed en dan moet je er gewoon voor gaan. Ik heb vanochtend om 7:30 al 30 min gereden (lekker buiten in de huge bak/springweide) mevrouw deed het weer super, ze is echt heel goed rijbaar en pakt alles meteen op (ze denkt echt met je mee en dat is heel fijn..) en ze is zoo stoer nergens bang voor
.
Wilde nog bruine peesjes en bruine springschoenen voor bij m'n springtuig, moet toch allemaal een beetje matchen
Dus die heb ik maar op internet besteld, hoop dat ze er snel zijn! 

Morgen ga ik wel al wat poetsspullen,
Morgen avond ga ik met hem rijden.
. En afhankelijk van de leeftijd van het paard (qua groeien) ga ik voor een tweedehands hulsebosch of kiefer zadel. In ieder geval van een a-merk zodat het zadel of nog jaren meegaat, of nog ingeruild kan worden en ik er nog wat voor kan krijgen. Daaleman vind ik trouwens ook goede zadels.