Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 6 à 700 per maand vind ik dan ook weer overdreven, bij mij is het ook 3 à 400, inclusief sparen. En een paard hoeft niet verzekerd te worden natuurlijk, er zijn zelfs zat mensen die er heel bewust niet voor kiezen. Anne_mieke88 schreef:Mooi beestje, beweegt mooi soepel, wel erg dun staartje maar dat kan npg gaan groeien, vind de vacht erg mooi glanzend! Topper is het!!!!
hahaha! 

Nu weet ik nog steeds niet wat ze er ongeveer voor willen hebben..

Alice13 schreef:IK HEB MIJN BLACKBEAUTY GEVONDEN!!!!! http://s852.photobucket.com/albums/ab85 ... 020855.mp4 helemaal verliefd! Even een nachtje slapen, dan als ik het doe een bod uit brengen deze week keuren en dan heb ik voor het weekend een paard van nog geen 3 jaar oud, met een mega goed stamboek. Vanavond lekker dromen:D:D:D
Ohja, nog even zeggen denk ik maar! ze is dus niet bont:D hahaha!
) Bij ons is het 110 als ze 24/7 op het land staan zomers en dan heb je dus ook een bak, longeerbak, spuitplaats, springmateriaal. 
Gypsy schreef:Ja maar in de winter staan ze dus ook altijd buiten. Voor mij is het dat waard.
Zoiets vind je gewoon niet snel, maar er is wel vraag naar, dusja vraag aanbod, prijs, jeweetwel.
En tja bak enzo geef ik niks om.
Anne_mieke88 schreef:Afspuitplaats vind ik wel een must, als het nou echt meha warm is is dat lekkere verkoeling. En als paardloef lekker in de modder heeft lopen rollen. Geen borstel die het klusje klaart!Maargoed iedereen heeft andere behoeftes, ik heb bijvoorbeeld geen behoefte om een deken op te doen. En een ander heeft altijd dekens op! Zo heeft iedereen weer wat anders