hannah41 schreef:Dana01 schreef:mijn vriend mochten ze voor een miljoen ook hebben hoor
het is dat mensenhandel niet mag
![]()
Ik hoop dat hij dat niet leest..
ik vind t t zelfde
mensen hebben elkaar niet nodig om gelukkig te zijn!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die zal mij niet de rest van haar leven 'missen' als ze ergens staat waar ze het net zo goed heeft, paardenvriendjes, liefde, eten, drinken etc..
Maar mijn vriendin absoluut niet hoor
Die is onvervangbaar terwijl als je mij vraagt wat voor mij het belangrijkst is zou ik toch zeggen mn paarden. Maar paarden zijn toch makkelijker vervangbaar dan een persoon. Best krom dat ik dat zo voel eigenlijk. Maar nee ze gaan natuurlijk nooit weg, mijn goudklompjes. Dan moeten ze het ook echt veel beter krijgen ergens dan ik ze kan bieden dan vind ik het nog wel acceptabel. jasz schreef:hoe weet iedereen zeker dat als mensen veel geld hebben, je paard ook automatisch een goed leven daar krijgt?
voor hetzelfde geld besteden ze totaal geen aandacht aan het paard en wordt ie daar ongelukkig.
Ik zou mijn paard er alleen voor weg doen als ik m zelf ook al wilde verkopen en als de mensen me geschikt lijken om mijn paard te kopen. niet iedereen met een goed bod zou mijn paard kunnen kopen.
maar het blijft voor mij belangrijk dat een paard goed terecht komt.