Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:20

En het staat nog bol van de taalfouten ook!
Ga het ook (proberen) opzeggen.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:22

hier heb ik nog geen juli-nummer ontvangen, ik heb dus nog wat hoop dat het bij mij definitief stopgezet is.
ik houd mijn bankrekening nog maar even in de gaten of ze niks meer afschrijven, anders maar storneren.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:08

Evelyne79 schreef:
Sharon89 schreef:
Heeft er iemand een brief klaar liggen voor mij die ik zo kan opsturen ?
Ik ben er ook klaar mee...

deze heb ik gebruikt, heeft al eerder in dit topic gestaan, ik heb er uiteindelijk de bevestiging van opzegging mee gekregen, vraag bij al het mailcontact een leesbevestiging, als je geen reactie krijg maar wel een leesbevestiging kun je daar weer op inhaken

Geachte heer of mevrouw,

via deze weg wil ik mijn abonnement op horsimo met onmiddellijke ingang ontbinden.
Hiertoe heb ik de volgende beweegredenen:

- ik ben het niet eens met de, onaangekondigde, en onredelijk prijsverhoging van 19,95 naar 39,95
- ik ben het niet eens met de onaangekondigde samenvoeging met het blad dier. Ik was in de veronderstelling dat ik een abonnement heb op een paardenblad, niet op een paarden-, honden- en kattenblad.
- PubliForce is in gebreke gebleven, door het meerdere malen niet, of niet tijdig leveren van het blad.

Omdat ik mijn abonnement via de digitale weg heb aangeschaft, sta ik in mijn recht om het ook via deze weg te ontbinden.

Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie op mijn mail te ontvangen, met daarin de bevestiging van opzegging.

Met vriendelijke groet

naam, adres en klantnummer

Dankjewel! :)
En waar moet ik heen sturen ?
En misschien een hele domme vraag, maar waar vind ik mijn klant nummer ? :o

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:10

Sharon89 schreef:
Dankjewel! :)
En waar moet ik heen sturen ?
En misschien een hele domme vraag, maar waar vind ik mijn klant nummer ? :o

Op de vorige pagina staan een aantal mailadressen waar ik het heen gestuurd heb.
het klantnummer staat op het adreslabel wat in de folie bij het blad zit

bosefoso

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:32

nog een lekker geval... eerder een abovoor een jaar afgesloten (3 jaar geleden), waarvan ik maar 1 nummer ontvangen heb. direct opgezegd natuurlijk. Een aantal maanden geleden hebben ze ineens 39 euro afgeschreven. teruggeboekt, want ik heb al lang geen abo meer.
Nu hebben ze deze maand ineens 7 keer 39 euro afgeschreven! Gestoord zijn ze! alles teruggeboekt, hoe is het met ze?! Maandag direct contact opnemen, hoe dan ook, al moet ik naar het kantoor toerijden.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 10:31

Er naar toe gaan is al eerder gedaan, was redelijk effectief geloof ik.

Ik heb in mijn ogen gewoon per 1-1-2011 opgezegt. Ontvangstbevestiging gehad van de TNT, geen reactie gehad van horismo maar goed ontvangen is ontvangen in mijn ogen. Beter kan ik het niet doen. Hier is niets afgeschreven in ieder geval! Ik controleer mijn rekeningen elke week en als ik iets zie dat niet klopt ga ik er altijd meteen achter aan.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:18

Leuk hoor....juli eindelijk ontvangen en wat zie ik: het ijslandertreffen in de Breidablik gemist :( . Ze schrijven zo mooi in het blad dat het eind juli/begin augustus plaatsvindt.
ZORG ER DAN OOK VOOR DAT DE MENSEN HET BLAD OP TIJD ONTVANGEN!!! :(

boeske100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 16:51

HORSIMO!!!!!!
Het vodje mag toch eigenlijk geen horsimo meer heten, zelfs voor honden en katten bezitters is het niet interessant

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:52

Nou, misschien onderin de kattenbak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 17:54

boeske100 schreef:
HORSIMO!!!!!!
Het vodje mag toch eigenlijk geen horsimo meer heten, zelfs voor honden en katten bezitters is het niet interessant

Dankjewel heb er nog ingestaan :')

(maar je hebt wel beetje gelijk := ) behalve natuurlijk het artikel over bevriende paardenmensen en over de rocky mountainhorse hahaha

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:45

Ze hebben zelf het tijdschrift ´Onze Taal´ gehaald, met hun Hannoveraan die goed te bereiden is _O-
Knoeiers!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:06

Haha, die was echt erg _O-

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:18

Het is niet best inderdaad! Blad is 2 x zo dun geworden, 2 x zo duur en 2 x zo weinig info over paarden.. pfff!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:58

Ik heb zo juist ook die mail gestuurd naar alle adressen van de vorige pagina. Ik hoop dat het helpt maar we zullen zien.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 10:58

Ik heb het juli blad nog niet ontvangen dus dnek dat de opzegging goed gegaan is.

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 07:24

ik heb t blad al meer als een half jaar geleden zo iets op gezegt maar ik blijf het maar steeds ontvangen, betaal er niet meer voor heb t laten blokkeren.
Tis echt en mega slecht blad geworden....
en ik heb ook alle adressen gehad en zelfs aangetekend maar nooit bevestiging op gekregen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:29

Tadadadadaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Vrijdag naar alle bekende e-mailadressen weer een mailtje gestuurd. Inmiddels 2 ontvangstbevestigingen binnen :D , en................................... een reactie van Astrid waarin ze meldt dat alle gegevens uit het bestand gehaald zijn. :j :j :j

Er is een versje, dat gaat als volgt:
Lang gewacht,
stil gezwegen (nou ja, niet helemaal stil natuurlijk)
nooit gedacht
toch gekregen (de bevestiging van de opzegging)

Hoera!!! ;)

Astrid, als je meeleest, nogmaals bedankt en succes met het oplossen van de verdere klachten.....

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:51

Aangetekende brief verstuurd, nu maar afwachten.....

tinewien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 13:43

Komt mij allemaal bekent voor..
Ik kreeg het blad zomaar in de bus.. bleek gelijk ook al lid tezijn.. :( dus gelijk mail gestuurd.. geen antwoord.. nog paar keer geprobeerd..geen reactie.. blad maar weer terug gestuurd met brief erbij.. volgende maand gewoon weer in de bus.. weer terug gestuurd..
na ong. half jaar hebben ze het toch maar opgegeven.. :D

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:49

Ik heb begin juni per aangetekende brief opgezegd. En hoorde verder niks. Nu heb ik van de week naar alle 5 mail adressen een bericht gestuurd. En ik heb antwoord terug van Astrid dat het per november stopt!!!! :D

Het is mij dus gelukt. Nu jullie nog. Veel succes.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:50

In de mail van Astrid stond dat mijn abonnement per direct zou stoppen, maar ik kreeg toch het julinr. weer binnen (ook in augustus), pffff. Moet mijn rekeningafschriften maar goed in de gaten houden.....

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:17

Ik had m'n abonnement ook opgezegd, en ik kreeg laatst een brief dat dit het laatste nummer was wat ik zou ontvangen en excuses voor de achterstand en slordigheid, het was overgegaan naar een andere organisatie ofzoiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:33

Borg schreef:
Ze hebben zelf het tijdschrift ´Onze Taal´ gehaald, met hun Hannoveraan die goed te bereiden is _O-
Knoeiers!

Jaaa die had ik ingescand en opgestuurd, staat het erin met de scan erbij :D

Ik heb dus al meerdere malen opgezegd maar op het zinnetje per mail 'dat ik via de digitale weg het abo heb aangeschaft en dus in mijn recht sta het op deze wijze te beëindigen' reageren ze niet, het enige dat ik te horen (lezen) krijg is 'kijk in het colofon hoe je op kunt zeggen'.

:Y)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:35

Jeetje, zijn er nu nog zoveel die nog altijd problemen hebben. Ik ga enige maanden geleden aan geen Horsimo meer te ontvangen en ook geen rekeningen. Moet afkloppen dat het nog altijd zo is. Volgens mij heb ik het echt getroffen.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:32

Ik heb een mail gestuurd naar alle e-mailadressen en gewoon (net als op de andere mails) geen enkele reactie, niets...