Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evelyne79 schreef:Sharon89 schreef:Heeft er iemand een brief klaar liggen voor mij die ik zo kan opsturen ?
Ik ben er ook klaar mee...
deze heb ik gebruikt, heeft al eerder in dit topic gestaan, ik heb er uiteindelijk de bevestiging van opzegging mee gekregen, vraag bij al het mailcontact een leesbevestiging, als je geen reactie krijg maar wel een leesbevestiging kun je daar weer op inhaken
Geachte heer of mevrouw,
via deze weg wil ik mijn abonnement op horsimo met onmiddellijke ingang ontbinden.
Hiertoe heb ik de volgende beweegredenen:
- ik ben het niet eens met de, onaangekondigde, en onredelijk prijsverhoging van 19,95 naar 39,95
- ik ben het niet eens met de onaangekondigde samenvoeging met het blad dier. Ik was in de veronderstelling dat ik een abonnement heb op een paardenblad, niet op een paarden-, honden- en kattenblad.
- PubliForce is in gebreke gebleven, door het meerdere malen niet, of niet tijdig leveren van het blad.
Omdat ik mijn abonnement via de digitale weg heb aangeschaft, sta ik in mijn recht om het ook via deze weg te ontbinden.
Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie op mijn mail te ontvangen, met daarin de bevestiging van opzegging.
Met vriendelijke groet
naam, adres en klantnummer

boeske100 schreef:HORSIMO!!!!!!
Het vodje mag toch eigenlijk geen horsimo meer heten, zelfs voor honden en katten bezitters is het niet interessant

) behalve natuurlijk het artikel over bevriende paardenmensen en over de rocky mountainhorse hahaha 
, en................................... een reactie van Astrid waarin ze meldt dat alle gegevens uit het bestand gehaald zijn.
dus gelijk mail gestuurd.. geen antwoord.. nog paar keer geprobeerd..geen reactie.. blad maar weer terug gestuurd met brief erbij.. volgende maand gewoon weer in de bus.. weer terug gestuurd..
Borg schreef:Ze hebben zelf het tijdschrift ´Onze Taal´ gehaald, met hun Hannoveraan die goed te bereiden is![]()
Knoeiers!