IKbenEllen schreef:loyce_ schreef:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
het lieft hab ik geen van 2 maar ja...
Ja ik ook, ik ben tegen doodgaan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:loyce_ schreef:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
Citaat:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
Scotty__ schreef:ik heb 1x paardenvlees gegeten, dat was hald jaar geleden, ik kon maar aan 1 ding denken, stel dat dit jou paard is, hoe voel je je dan, hoe zou het paard eruit hebben gezien hoe voelt de eigenaar zich...
Scotty__ schreef:ik heb 1x paardenvlees gegeten, dat was hald jaar geleden, ik kon maar aan 1 ding denken, stel dat dit jou paard is, hoe voel je je dan, hoe zou het paard eruit hebben gezien hoe voelt de eigenaar zich...
Es79 schreef:Scotty__ schreef:ik heb 1x paardenvlees gegeten, dat was hald jaar geleden, ik kon maar aan 1 ding denken, stel dat dit jou paard is, hoe voel je je dan, hoe zou het paard eruit hebben gezien hoe voelt de eigenaar zich...
Ehh, dat ie een goed leven heeft gehad, beter dan andere dieren, zoals varkens, koeien, kippen en dergelijke en dan peuzel ik hem lekker verder op!
IKbenEllen schreef:Scotty gaat nooit naar de friettent
Snoevie schreef:tja een natuurlijke dood zou wel het allermooist zijn ja.........
mag ik jou vragen IKbenEllen,waarom je ze in een kliniek wil laten inslapen en bv niet thuis?
IKbenEllen schreef:Ik ook hoor, ik bel die boer ook altijd even achteraf wat voor koe het was
Es79 schreef:BitchyWitchy!![]()
![]()
Krijg jij geen telefoonnummer bij je vlees? Wat raar!
BitchyWitchy schreef:Es79 schreef:BitchyWitchy!![]()
![]()
Krijg jij geen telefoonnummer bij je vlees? Wat raar!
Jij wel dan???
Oh, jij belt zeker altijd het nummer van de streepjescode!!!
"hallo, u spreekt met het antwoordapparaat van Snuitje, ik ben er niet meer. "
IKbenEllen schreef:Ik ook hoor, ik bel die boer ook altijd even achteraf wat voor koe het was
BitchyWitchy schreef:"hallo, u spreekt met het antwoordapparaat van Snuitje, ik ben er niet meer. "
IKbenEllen schreef:Nee precies, dus daarom doe ik het liever ter plekke. In Someren doen ze het ook nog op zo'n manier dat ze niet omvallen.
Je hebt daarna ook nog alle tijd om afscheid te nemen zonder lastig gevallen te worden door meelevende stalgenoten of kinderen die pony komen rijden.
Overigens kan dit scenario alleen als het gepland wordt, als het acuut moet is het natuurlijk een ander verhaal. Maar met mijn bejaardje ga ik ervan uit dat ik dat punt zo kan bepalen.
BitchyWitchy schreef:IKbenEllen schreef:Ik ook hoor, ik bel die boer ook altijd even achteraf wat voor koe het was
"Bertha 865 was een zwart/witte koe.... Tjah, wat gaf die meid een melk zeg! Ach, en wat hebben we veel medicijnen geprobeerd, maar niets hielp... Ow, ze ligt nu op uw bord?? En ze geeft licht??? Neuh........... denk niet dat dat van de medicijnen komt....... "