Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:54

Uw ezel van €500 _O- _O-
Jullie doen het maar even samen hoor! <3

Heel veel succes! En prachtig Jasje! :oo :~

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 11:55

Jullie zijn echt een stel droogkloten. Heerlijk!

Een goed paard hebben is het halve werk. Een goed paard goed rijden is de rest. Dat gaat je blijkbaar best aardig af. Beetje waardering daarvoor mag best.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 12:29

Kijk, dat moet je hebben zo'n vent! Met die 2 ezels samen op pad bij je heb je al een goed begin :))

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:04

pmarena schreef:
Kijk, dat moet je hebben zo'n vent! Met die 2 ezels samen op pad bij je heb je al een goed begin :))

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 16:51

:+ pien :P
:D <3 *\o/* je kunt erbij hoor :P je valt niet op met je droge commentaar :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 18:23

Neon schreef:
:+ pien :P
:D <3 *\o/* je kunt erbij hoor :P je valt niet op met je droge commentaar :D

Ik bedoelde pmarena

(Iets met chronisch slaaptekort en niet goed lezen :P )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-22 21:38

Nou, vandaag mijn vaste fysio gehad. :) Ik geloof zowaar dat hij ook blij was om mij terug te zien na bijna een maand. :D

Zoals verwacht kon hij me wel meer vertellen over mijn knie. Een deel is goed nieuws. In zijn ervaring verstijfd een knie niet zoals een enkel en heup wel doen. In combinatie met mijn heupen is het wel een nadeel omdat het niet "helpt" natuurlijk. Een gezonde knie zou kunnen compenseren voor de twee ongezonde gewrichten en tsja, die is er nu niet. Maar ik hoef dus iig niet meteen bang te zijn dat ik mijn been niet meer ga kunnen buigen ofzo.

Hij wist vrij zeker dat de pijn wel zou minderen zodra "we" de zwelling er af hebben. We. :j Daarvoor heb ik nu oefeningen gekregen. In theorie zou het nog niet de necrose mogen zijn die ik voel maar ik heb hem net de foto's door gestuurd. Wel de pezen die reageren op een gewricht dat "niet meer beweegt zoals het hoort" en het vocht dat er in zit. Het kan zijn dat als hij de foto's ziet dat hij wat anders gaat zeggen want het verslag was best vaag. :+ Ze hebben het over "necrose haarden" maar geen specificatie. :+ (daarom ook de foto's door gestuurd net.) Dat was het goede nieuws. :+ Hij was aan het prullen aan die rechterknie maar dat doet ie nu al een paar maanden. :+ Ik heb al een paar maanden het ide dat iets hem lijkt te ergeren aan die rechterknie maar mijn fysio is een beetje een apart karakter en zegt niet snel iets tenzij hij het zelf uit gedokterd heeft. Dus ik zei "die gaat ook in de MRI maar ik verwacht daar hetzelfde beeld." en daarop kreeg ik "deze gaat slechter zijn." Daarop gaf ie dezelfde druk op beide knieën (afwisselend) en zei ie "voelt ge dat verschil?" dus ik zeg "ja, rechts is beweeglijker?" (ietwat in de war want het voelde als een beweging die niet "hoorde" zeg maar, niet perse pijn maar gewoon ook niet oke.) waarop hij "klopt. Rechts is uw knieschijf gekanteld. Ik zit me al een tijd af te vragen hoe dat kan zonder dat ze uit de kom is ma necrose verklaart dat."
Toen ik zei dat het mij eigenlijk zou gerust stellen als dat het geval is vroeg ie hoe dat in vredesnaam gerust stellend zou zijn. Dus ik zeg "omdat dat betekent dat links de pijn ook deels weg zal gaan en met periodes geheel." waarop ie in de lach schoot en zei "alleen gij vindt hier iets positief in eh."
Ja, wat moet ik anders. :+

Ik was aan de praat geraakt met een andere kinsiste die recent is gaan paardrijden en hij kwam er even bij staan (hij was klaar en is niet gewoon dat ik met de andere kinssisten praat eigenlijk.) en kinesiste zei net "Ik heb soms wel echt het gevoel dat paardrijden een hele slechte keuze geweest is."
dus ik: "ik geef u geen ongelijk maar da's wel heel snel om dat gevoel al te hebben."
zij: "Ja, ik heb echt blaren op plaatsen waarvan ge nooit gedacht had dat ge daar blaren kon krijgen."
En ik schiet dus in de lach, kijk naar mijn vaste fysio, zie zijn bedachtzame, verwarde blik en kort daarop zie ik het lampje aan gaan en zijn "oh my god" expressie en toen kwam ik helemaal niet meer bij. _O-
dus ik zeg "Dat krijgt ge als ge vrouwen gesprekken af luisterd K" en toen had de vrouwelijke kine het ook door en werd die rood en zegt ze "nee, ik bedoel... uhm"
dus ik nam over en zeg "K haal uw gedachten uit de goot. Dáár bedoelde ze niet. Ik gok eerder achter en binnenkant van de knieën." en de vrouwelijke fysio: "JA!!!" waarop het mijn vaste fysio zijn beurt was om rood te worden. _O- _O-

Toen kreeg ik "Serieus Kath, ik ben één uur bij u en ik heb al terug nood om te gaan mediteren." _O-

Ieder z'n talent. :)) :))

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:59

Zalig verslag _/-\o_ :') :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-22 23:09

In mijn verdediging. We waren absoluut langer dan een uur bij elkaar. :j :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 09:03

Hoe snel kan je iemand zijn vakantie gevoel om zeep helpen? _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-22 23:10

Joy komt begroeten. :+:
En spelen:

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 06:49

Nou weet je direct waarom hij zulke gespierde billen heeft. <3

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 09:17

Rocamor schreef:
Nou weet je direct waarom hij zulke gespierde billen heeft. <3

Dit inderdaad haha! <3

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 11:15

Je mag de fysio niet zo plagen joh. Na een uur met jou moet hij gelijk weer op vakantie. :D

Waar jij misschien wat minder makkelijk beweegt, wordt dat ruimschoots goedgemaakt door Joytje.
Turbo aan en gaan. Lekker ding.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 13:52

Maflinger_S schreef:
Je mag de fysio niet zo plagen joh. Na een uur met jou moet hij gelijk weer op vakantie. :D

Waar jij misschien wat minder makkelijk beweegt, wordt dat ruimschoots goedgemaakt door Joytje.
Turbo aan en gaan. Lekker ding.

Dat is mijn job daar. _O-

Hij vermelde gisteren weer dat die rechter knie slechter is. >;) ik ga hem vrijdag toch eens vragen hoe lang ie dat eigenlijk al vermoed. _O-

En hij vergeleek me gisteren met een wild dier dat uitgezet moet worden na rehabilitatie. Een andere fysio kwam binnen en hoorde dat laatste (er ging een gesprek aan vooraf.) en zei ‘ik zou haar nog even in het reservaat houden, te veel kans dat ze soortgenoten op eet.’
En bedankt heren! _O- _O- Dus het komt van twee kanten. _O-

Joy is zo heerlijk om te zien spelen. Dat heb ik hem nooit zien doen op die andere opfok. :+: daar daagden ze hem ook uit maar ging hij gewoon niet op in... nu speelt ie zelfs terwijl ik er ben. <3
Vindt het wel prachtig (en een beetje sneu) dat Vigo hem niet kan bij houden. :)) )

Één van de eigenaren van de veulens op de vorige opfok reageerden op FB ook al dat hij zich duidelijk goed voelt en dat ie de passage en 6e versnelling ontdekt heeft. _O-

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 13:57

Teveel kans dat ze soortgenoten op eet _O- _O- _O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 16:46

Die linker galop zit er goed op :')

Zo lief en aanhankelijk maar gelijktijdig zit er wel een portie pit in!

Wel een knapperd zo met z'n witte benen. <3

Reservaat..... Lekker tactisch zijn ze daar _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 16:48

Mijn fysio was overtuigd dat als je mij loslaat in een kamer vol vreemden day ik me perfect zou aanpassen. :j
Daarop gaf ik de opmerking ‘zo klink ik als een wild dier dat klaar is om uit gezet te worden.’ En daarop pikte ie snel in natuurlijk. _O-

Waarom hij dat denkt weet ik trouwens niet want mij lijkt het erg onverstandig om zo iets te doen. _O-

Joy Zijn wissels gaan ook prima. :j

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:22

My God die gesprekken die jij hebt. Hilarisch. _O- _O- _O- _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:53

Nouja als je het echt wilt dan kan je je vast wel staande houden toch in zo'n kamer...?
Je moet misschien 4 dagen bijkomen qua energie dat het kost, maar dat is wat anders :=

Wat een knapperd is het toch die Joy :+:

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 20:41

Heerlijk beest is het

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 20:50

petraaken schreef:
My God die gesprekken die jij hebt. Hilarisch. _O- _O- _O- _O-

Het zou je verbazen hoe vaak ik zulke absurde gesprekken heb. _O-

pmarena schreef:
Nouja als je het echt wilt dan kan je je vast wel staande houden toch in zo'n kamer...?
Je moet misschien 4 dagen bijkomen qua energie dat het kost, maar dat is wat anders :=

Wat een knapperd is het toch die Joy :+:

Kunnen wel maar ik word naarmate de tijd vordert defensiever en defensiever zeg maar.... := := tot op het punt dat het niet meer defensief is... :+
Ik kán me heel goed aanpassen aan mensen maar heb er meestal gewoon echt geen zin in. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 23:04

Neon schreef:
Heerlijk beest is het

En hij is zoooooo ontspannen... Hij komt happy naar me toe, blijft gewoon rustig staan terwijl ik hem borstel... :+: Als Vigo ons stoort dan hapt die naar hem van "f*ck off mijn baas is er!" _O-

Oke even geen Joy nieuws maar er komt hier wel meer geen Joy-nieuws voorbij:

Ik reed vandaag naar mijn vader en dan ga ik via de autosnelweg. Aan de oprit die ik neem staat een bord dat je geen afval uit de auto mag gooien en ik kijk daar altijd naar want met een beetje fantasie lijkt het alsof er staat dat je geen mensen uit je auto mag gooien. :+ (Ja kijk, iedereen heeft wel een rare hobby. :+) Vandaag echter stond er kort voor ook een knal oranje bord met in zwarte letters: "U gaat God ontmoeten."

>;) en dwaas als ik altijd ben dacht ik "huh? Wacht,Wat? Waarom? Dat wil ik helemaal niet..." en mijn reptielenbrein nam even over en dwong me om iig even geen gas bij te geven. _O- en toen ik verwerkt had dat het waarschijnlijk van één of ander jehova groepje kwam (bij mijn weten is dat de enige geloofsgroep die hier dergelijke dingen rond brengt, We hebben ook die met de visjes op de auto's maar die hun boodschappen gaan vrijwel altijd gepaard met dat visje en hier stond geen visje bij.) dacht ik "wel da's een beetje een onheilspellende en lugubere boodschap om aan een oprit van een autosnelweg te zetten die nogal bekend staat om de hoeveelheid ongelukken. >;) "

Om dat even weer te geven dat "soort zoekt soort" van toepassing is. Ik stuur dit verhaal dus naar mijn vriendin en zij reageert meteen terug met "wat, stond er een betonnen muur aan het eind van die oprit ofzo?" _O- _O-

Met zo'n invloeden kan het niet helemaal mijn schuld zijn dat ik mijn fysio soms een tikkeltje gek maak. _O-

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 09:21

Hahahahaah jeetje _O- _O- _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-22 09:54

De wedstrijd is geannuleerd. :\ Te weinig inschrijvingen. Net even naar N gestuurd of ik met Sam en Rêve bij haar mag gaan trainen zondag.