Jullie doen het maar even samen hoor!

Heel veel succes! En prachtig Jasje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik geloof zowaar dat hij ook blij was om mij terug te zien na bijna een maand.
Daarvoor heb ik nu oefeningen gekregen. In theorie zou het nog niet de necrose mogen zijn die ik voel maar ik heb hem net de foto's door gestuurd. Wel de pezen die reageren op een gewricht dat "niet meer beweegt zoals het hoort" en het vocht dat er in zit. Het kan zijn dat als hij de foto's ziet dat hij wat anders gaat zeggen want het verslag was best vaag.
Ze hebben het over "necrose haarden" maar geen specificatie.
(daarom ook de foto's door gestuurd net.) Dat was het goede nieuws.
Hij was aan het prullen aan die rechterknie maar dat doet ie nu al een paar maanden.
Ik heb al een paar maanden het ide dat iets hem lijkt te ergeren aan die rechterknie maar mijn fysio is een beetje een apart karakter en zegt niet snel iets tenzij hij het zelf uit gedokterd heeft. Dus ik zei "die gaat ook in de MRI maar ik verwacht daar hetzelfde beeld." en daarop kreeg ik "deze gaat slechter zijn." Daarop gaf ie dezelfde druk op beide knieën (afwisselend) en zei ie "voelt ge dat verschil?" dus ik zeg "ja, rechts is beweeglijker?" (ietwat in de war want het voelde als een beweging die niet "hoorde" zeg maar, niet perse pijn maar gewoon ook niet oke.) waarop hij "klopt. Rechts is uw knieschijf gekanteld. Ik zit me al een tijd af te vragen hoe dat kan zonder dat ze uit de kom is ma necrose verklaart dat."

Maflinger_S schreef:Je mag de fysio niet zo plagen joh. Na een uur met jou moet hij gelijk weer op vakantie.![]()
Waar jij misschien wat minder makkelijk beweegt, wordt dat ruimschoots goedgemaakt door Joytje.
Turbo aan en gaan. Lekker ding.

ik ga hem vrijdag toch eens vragen hoe lang ie dat eigenlijk al vermoed. 
Dus het komt van twee kanten. 
daar daagden ze hem ook uit maar ging hij gewoon niet op in... nu speelt ie zelfs terwijl ik er ben. 
)

petraaken schreef:My God die gesprekken die jij hebt. Hilarisch.![]()
![]()
![]()

pmarena schreef:Nouja als je het echt wilt dan kan je je vast wel staande houden toch in zo'n kamer...?
Je moet misschien 4 dagen bijkomen qua energie dat het kost, maar dat is wat anders
Wat een knapperd is het toch die Joy
tot op het punt dat het niet meer defensief is... 
Neon schreef:Heerlijk beest is het
Als Vigo ons stoort dan hapt die naar hem van "f*ck off mijn baas is er!" 
(Ja kijk, iedereen heeft wel een rare hobby.
) Vandaag echter stond er kort voor ook een knal oranje bord met in zwarte letters: "U gaat God ontmoeten."
en dwaas als ik altijd ben dacht ik "huh? Wacht,Wat? Waarom? Dat wil ik helemaal niet..." en mijn reptielenbrein nam even over en dwong me om iig even geen gas bij te geven.
en toen ik verwerkt had dat het waarschijnlijk van één of ander jehova groepje kwam (bij mijn weten is dat de enige geloofsgroep die hier dergelijke dingen rond brengt, We hebben ook die met de visjes op de auto's maar die hun boodschappen gaan vrijwel altijd gepaard met dat visje en hier stond geen visje bij.) dacht ik "wel da's een beetje een onheilspellende en lugubere boodschap om aan een oprit van een autosnelweg te zetten die nogal bekend staat om de hoeveelheid ongelukken.
"