Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
future_vet schreef:Helaas is het vandaag flink mis gegaan met Nacho. Ik ben er keihard afgevallen met een dubbele bekkenfractuur als gevolg.
Gezien ik niet kan rijden voorlopig en ik niet nog een keer mijn lichaam op het spel wil zetten, besloten hem naar een professionele africhtstal te sturen. Daar doorrijden tot een betrouwbare pony.. hij heeft een goed karakter, maar weet ook wat hij kan als hij er geen zin in heeft.
Als mensen nog omgeving Utrecht aanraders heeft, hoor ik heel graag.
future_vet schreef:Helaas is het vandaag flink mis gegaan met Nacho. Ik ben er keihard afgevallen met een dubbele bekkenfractuur als gevolg.
Gezien ik niet kan rijden voorlopig en ik niet nog een keer mijn lichaam op het spel wil zetten, besloten hem naar een professionele africhtstal te sturen. Daar doorrijden tot een betrouwbare pony.. hij heeft een goed karakter, maar weet ook wat hij kan als hij er geen zin in heeft.
opisop_shop schreef:Future wat balen zeg! Draaide hij zich om of was het rodeo?
Hopelijk herstel je goed, sterkte!
Debbie schreef:Ooh nee, dat meen je niet! Dan ben je wel heel naar gevallenBalen zeg, jullie gingen zo goed!
Lig je in het ziekenhuis of ben je wel thuis? Veel pijn? Veel sterkte en beterschap![]()
Ik kan me goed voorstellen dat je naar een adres zoekt voor het verder doorrijden. Straks geen risico’s nemen met je lichaam.
nicky_rilana schreef:Ow wat vervelend Future_vet, lig je in het ziekenhuis? Of mag je volledig thuis herstellen?
Ik ken mensen die hun paard naar stal veldhoeve hebben gebracht. Hoe ze daar zadelmak maken weet ik niet. Misschien dat stal genootjes kunnen helpen daar mee? In iedergeval veel beterschap, en succes met zoeken.
Qimm schreef:Oh wat naar zeghoop dat je snel opknapt zonder restverschijnselen
opisop_shop schreef:Ziet er super braaf uit Rayoow. Hoe groot is hij?
Ik heb een keer een Belg beleerd, die gooide me toch een keer op de bak rand, auchhhh!