Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
future_vet schreef:Helaas is het vandaag flink mis gegaan met Nacho. Ik ben er keihard afgevallen met een dubbele bekkenfractuur als gevolg.
Gezien ik niet kan rijden voorlopig en ik niet nog een keer mijn lichaam op het spel wil zetten, besloten hem naar een professionele africhtstal te sturen. Daar doorrijden tot een betrouwbare pony.. hij heeft een goed karakter, maar weet ook wat hij kan als hij er geen zin in heeft.
Als mensen nog omgeving Utrecht aanraders heeft, hoor ik heel graag.
Balen zeg, jullie gingen zo goed!

future_vet schreef:Helaas is het vandaag flink mis gegaan met Nacho. Ik ben er keihard afgevallen met een dubbele bekkenfractuur als gevolg.
Gezien ik niet kan rijden voorlopig en ik niet nog een keer mijn lichaam op het spel wil zetten, besloten hem naar een professionele africhtstal te sturen. Daar doorrijden tot een betrouwbare pony.. hij heeft een goed karakter, maar weet ook wat hij kan als hij er geen zin in heeft.
hoop dat je snel opknapt zonder restverschijnselen opisop_shop schreef:Future wat balen zeg! Draaide hij zich om of was het rodeo?
Hopelijk herstel je goed, sterkte!
Debbie schreef:Ooh nee, dat meen je niet! Dan ben je wel heel naar gevallenBalen zeg, jullie gingen zo goed!
Lig je in het ziekenhuis of ben je wel thuis? Veel pijn? Veel sterkte en beterschap![]()
Ik kan me goed voorstellen dat je naar een adres zoekt voor het verder doorrijden. Straks geen risico’s nemen met je lichaam.
nicky_rilana schreef:Ow wat vervelend Future_vet, lig je in het ziekenhuis? Of mag je volledig thuis herstellen?
Ik ken mensen die hun paard naar stal veldhoeve hebben gebracht. Hoe ze daar zadelmak maken weet ik niet. Misschien dat stal genootjes kunnen helpen daar mee? In iedergeval veel beterschap, en succes met zoeken.
Qimm schreef:Oh wat naar zeghoop dat je snel opknapt zonder restverschijnselen

Heb je al een prognose? Hopelijk herstel je snel!
opisop_shop schreef:Ziet er super braaf uit Rayoow. Hoe groot is hij?
Ik heb een keer een Belg beleerd, die gooide me toch een keer op de bak rand, auchhhh!

Ik moet weer een keer oefenen met hem laten stilstaan en van hem weglopen, maar de laatste tijd zijn er altijd andere mensen in de bak en ik vind het aso (en onveilig) om dat te oefenen terwijl er mensen aan het rijden zijn.
(hij zit ergens tussen de 1.50 en 1.55 nu). Eind juni wordt hij drie, dus ik denk wel dat hij hoog in de E maat gaat eindigen, heel misschien zelfs wel een (heel klein) paard. Ik hoop dat hij snel door z'n verharing heen komt, hij ziet er niet uit nu
ze zal ook moeten leren dat ze moet 'blijven' op commando. Wat heeft hij een lief koppie zeg
omg haha. Lady is met haar 1,71 al groot!

dat die doet van mij ook maximaal maar soms is hij geïnteresseerd in iets anders en kan ik snel een foto maken haha. Maar ik wil het commando "mooi" leren zodat hij altijd foto kan
maargoed eerst moet hij even settelen want hij is Net verhuisd.
uiteindelijk met veel, veel geduld en wat pauzes om te spanning af te laten vloeien bleef hij rustig in de trailer met de klep dicht. Onderweg twee harde knallen gevoeld en gehoord dus dacht oliebol... Bleek m'n vader de beveiliging van de achterstang vergeten dicht doen en die was gevallen en was hij zich rot geschrokken
hij stond als een trillend als een rietje in het zweet op de trailer toen we aankwamen. Maar hij was blij toen hij het gras zag. (en ik ook
).

Zo goed bedacht!