Jammer dat het tegenviel Delaja, heb je al veel paarden bezocht?
Ik ben ook nieuwsgierig naar foto's van de aangekochte paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Jammer Delaja wat zoek je precies?
Lindsey wat voor paard wil je bekijken? Als er geen corona klachten zijn kan er dan niemand anders met je mee?
MISTRAL94 schreef:Lillz schreef:Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe aanwinsten!
Verder ben ik nog niet heel actief op zoek, wacht liever een half jaartje. Maar ga tegen die tijd alleen kijken bij paarden die aan de eisen voldoen. Vond dat zo vervelend toen ik mijn pony verkocht, van die mensen die zeggen 'ja, hij is toch wat groen...' of 'Hmm we zoeken toch wat groters' alsof die info niet letterlijk in de advertentie stond. En dan had ik ook nog iedereen telefonisch gesproken voor de bezichtiging. Was een heel gevoelige pony, dus wilde er niet teveel verschillende mensen op.
Dat heb ik andersom mee gemaakt. In de advertentie stond 1.66 kom je daar is het dier hooguit 1.60 misschien niet zo erg als het verder een leuk dier is. Maar dat was ze ook niet, verre van zelfs
PSvanLot laat de eigenaar niet van zich horen?
Linsey1998 schreef:MISTRAL94 schreef:Jammer Delaja wat zoek je precies?
Lindsey wat voor paard wil je bekijken? Als er geen corona klachten zijn kan er dan niemand anders met je mee?
Helaas positief getest op corona. Ik heb het ook gehad een aantal weken geleden maar ben alweer 2 weken beter. Nu afwachten tot hij ook beter is.
Delaja schreef:Dit was de eerste![]()
Ik zoek een ongecompliceerd recreatiepaardje. Mag behoorlijk groen zijn (wel begeersing van stap, draf en galop onder het zadel) en verkeersmak is een must.
Ik neig toch weer naar de dravers, dus denk dat ik er uiteindelijk met zo een thuis kom
Spaansepony schreef:Ik ben onderweg vanuit Duitsland met een leuke merrie kwpn er. Ben benieuwd als ik er morgen beter naar kijk. Oh en hebben een ezeltje meegenomen ook, die hadden ze ook te koop hahahaha. Ben nog gelukkiger met de ezel dan t paard, wat erg!
Milo2012 schreef:Daar issie dan ..![]()
![]()
[ [url=m/5tOtNA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvnUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spaansepony schreef:Ik ben onderweg vanuit Duitsland met een leuke merrie kwpn er. Ben benieuwd als ik er morgen beter naar kijk. Oh en hebben een ezeltje meegenomen ook, die hadden ze ook te koop hahahaha. Ben nog gelukkiger met de ezel dan t paard, wat erg!
MISTRAL94 schreef:Delaja schreef:Dit was de eerste![]()
Ik zoek een ongecompliceerd recreatiepaardje. Mag behoorlijk groen zijn (wel begeersing van stap, draf en galop onder het zadel) en verkeersmak is een must.
Ik neig toch weer naar de dravers, dus denk dat ik er uiteindelijk met zo een thuis kom
Dravers zijn toch vaak niet zo ongecompliceerd?![]()
Milo wat een leukerd! Wat zijn je plannen?
Spaansepony naar Duitsland geweest? En ook terug komen met een ezel. Het klinkt wel leukWat zijn jouw plannen met die merrie? Foto's?
Milo2012 schreef:Daar issie dan ..![]()
![]()
[ [url=m/5tOtNA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvnUC.jpg]Afbeelding[/url] ]