Gimli voelde zich daarnet niet zo goed meer, hij zweette erg na en kreeg het koud, stond heel zielig te bibberen dus nu staat hij er zo bij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joy heeft het in ieder geval naar haar zin gehad zo te zien!
Helemaal gemist... En hij maar zoeken naar die eieren... wat een rot Paas heeft hij gehad dan
. Want iets dat nog net even wat leuker is dan eten is... Showen!
If you have it, flaunt it
Hopelijk voelt Gimli zich snel weer 't mannetje 
Duidelijk een blij paard 
s1993 schreef:Fijn dat Dije het zo goed oppakt en leuk dat je vriend ook wil en kan helpen! Mijn vriend wil best maar heeft geen ervaring met paarden dus die is niet zo handig. Sommige dingen is Koda heel braaf mee en kunnen prima (poetsen, wandelen in de bak/op het erf of ergens in het bos maar niet langs de weg. Op de vorige stal hadden we een roundpen dus ging 'longeren' zonder lijn ook wel prima), maar andere dingen doe ik liever zelf![]()
Met Koda gaat het ook goed, hij went steeds meer op zijn nieuwe plekje. Merkte wel met de warmte dat hij weinig actief was terwijl hij normaal echt veel energie kan hebben. Beetje gebruik van gemaakt en er weer even op gezeten (zonder zadel rondje linksom en rechtsom door de bak gestapt en een paar pasjes zijwaarts gevraagd wat hij ook weer verbazingwekkend goed oppakte). Eerste paasdag ook voor het eerst van het erf af geweest, is een smalle landweg met aan beide kanten bomen dicht langs de weg, beetje onhandig. Maar meneer was superlief en trok zich niks aan van alle fietsers, motoren en ander verkeer. Blaffende hond op een erf dat behoorlijk galmde was een beetje spannend dus heeft hij zich weer achter mij verstopt. Toen heb ik gewacht totdat Koda weer écht ontspande en tegen die tijd was de hond ook gestopt met blaffen
En pas na een half jaar had ie zoiets van: ik wil er wel meer van leren
En nu dan samen met Dije leren
fransje23 schreef:Aan Gimli.. De verdoving en pijnstilling is uitgewerkt![]()
![]()
Joy ook lekker op de wei!

Ben je met Malik nog aan het oefenen met dingen of doen jullie even rustig aan? Vind je filmpjes altijd zo leuk
Mijn vriend is ook wel gek op Koda
Alleen ik heb een hekel aan met de auto gaan en hij heeft een hekel aan fietsen dus we gaan niet heel vaak samen om praktische redenen

Die reactie is wel herkenbaar met dat dekje 
Tof kleurtje dat dekje, staat hem goed 
Fijn dat dat op stal kan, ideaal!
Zou gewoon even navragen bij de DA als je langer twijfelt.
Sneu altijd hoor! Gelukkig heeft hij toch alweer wat praatjes
Paaseiloos ponietje
Het beeld wordt dan ook wel positief vertekend, maar de andere filmpjes durf ik echt niet te delen
Niet dat het heel dramatisch is, maar het is voor mij erg confronterend om te zien dat ik enorm in mijn oude valkuilen stap (spanning -> niet meer rijden/begeleiden en wat blokkeren) en brave Pinda'tje die dat natuurlijk niet snapt en ook nog eens in de knup gaat met haar lange slappe lijf als ik blokkeer
Maar goed, eergisteren weer les gehad en instructrice heeft ons super fijn daarmee geholpen, ik weet wat me te doen staat (het ligt gelukkig zowat geheel aan mij
) dus we puzzelen vrolijk verder. Pinda heeft nu eerst 2 dagen vrij gehad en dan morgen weer eventjes rijden, daarna komt als het goed is vrijdag de amazone die Pinda doorgereden heeft nog weer even helpen, en zondag dan weer les. Dus even extra onder toezicht verder werken, dat is wel echt nodig 
Dat was even heeeeeel spannend en ze bleef dus echt aan de grond genageld al snurkend staan....totdat ik aan het uiteinde van de leadrope de brutaalste alpaca ging staan kriebelen, toen wist ze niet hoe snel ze haar dikke neus ertussen moest proppen om ook mee alpaca te kriebelen
Stond ze door het hek heen te knuffelen met die alpaca
Dapper ding
s1993 schreef:Leuk als de mannen met de paarden bezig zijnMijn vriend is ook wel gek op Koda
Alleen ik heb een hekel aan met de auto gaan en hij heeft een hekel aan fietsen dus we gaan niet heel vaak samen om praktische redenen

Tis echt een knap paard!! Wel stom van het wondje.. 
Kleine hartjes stiekem, die mannen 

Zondag is hij 3 geworden!! 
Knappie 

Jouw pony ziet eruit alsof het allerergste hem is overkomen
Heel herken baar.
Hopelijk is de mijne net zo braaf!
Ik merk ook dat hij weer wat relaxter is. Door het mooie weer kreeg hij het ineens in zijn bol.
Weg gestapt en ze heeft het hele stuk voorop gelopen. 

hij vond dat ik echt in de paddock af hoorde te stappen. Met wat hulp van de trainster is het uiteindelijk toch gelukt en liep hij kei stoer rond.
Ik wil ook!
Prazani keek wel naar de bal op de grond, maar verder viel het gelukkig mee met de reactie. Waar ik ook heel blij om ben is dat hij gelijk stopte en naar me toe kwam toen ik dit vroeg, dat is ook nog weleens een dingetje geweest
Maar goed, als ik dan naar Feyre kijk zoals ze nu is dan is dat nog wel even weg. Ze wordt dan wel drie over een maand en ze is ook al echt heel erg groot en stoer maar het is ook nog zo'n gup. En gelukkig hebben we alle tijd!
) maar je ziet haar denken 'tha fiets?
'. De bak is door de droogte nu ook wel zwaar, dus voorlopig houd ik het maar bij wandelen. En wandelen. En wandelen.
Maar goed, dat stond er dus niet