Gimli voelde zich daarnet niet zo goed meer, hij zweette erg na en kreeg het koud, stond heel zielig te bibberen dus nu staat hij er zo bij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s1993 schreef:Fijn dat Dije het zo goed oppakt en leuk dat je vriend ook wil en kan helpen! Mijn vriend wil best maar heeft geen ervaring met paarden dus die is niet zo handig. Sommige dingen is Koda heel braaf mee en kunnen prima (poetsen, wandelen in de bak/op het erf of ergens in het bos maar niet langs de weg. Op de vorige stal hadden we een roundpen dus ging 'longeren' zonder lijn ook wel prima), maar andere dingen doe ik liever zelf![]()
Met Koda gaat het ook goed, hij went steeds meer op zijn nieuwe plekje. Merkte wel met de warmte dat hij weinig actief was terwijl hij normaal echt veel energie kan hebben. Beetje gebruik van gemaakt en er weer even op gezeten (zonder zadel rondje linksom en rechtsom door de bak gestapt en een paar pasjes zijwaarts gevraagd wat hij ook weer verbazingwekkend goed oppakte). Eerste paasdag ook voor het eerst van het erf af geweest, is een smalle landweg met aan beide kanten bomen dicht langs de weg, beetje onhandig. Maar meneer was superlief en trok zich niks aan van alle fietsers, motoren en ander verkeer. Blaffende hond op een erf dat behoorlijk galmde was een beetje spannend dus heeft hij zich weer achter mij verstopt. Toen heb ik gewacht totdat Koda weer écht ontspande en tegen die tijd was de hond ook gestopt met blaffen
fransje23 schreef:Aan Gimli.. De verdoving en pijnstilling is uitgewerkt![]()
![]()
Joy ook lekker op de wei!
s1993 schreef:Leuk als de mannen met de paarden bezig zijnMijn vriend is ook wel gek op Koda
Alleen ik heb een hekel aan met de auto gaan en hij heeft een hekel aan fietsen dus we gaan niet heel vaak samen om praktische redenen