jokari schreef:Super dat beide dames het zo goed doen !
Als jouw lijf nou ook eens zou willen meewerken… Knuffel.
Ach ik mag niet klagen. Nou ja, dat mag wel als je altijd veel pijn hebt, maar ik voel me gezegend dat het nu zo goed gaat met de paardjes. Het is lang anders geweest. Dat stemt me toch een stuk vrolijker.
Momenteel beroerd. Geen idee wat ik onder de leden heb, maar iets.
gerlindie schreef:Hoe kan het dat Tekens zo kieskeurig zijn met eten?
Ik zou denken dat ze als echte woestijnpaarden wel zouden 'pakken wat ze pakken kunnen'
Mijn shetten, die tenslotte ook sober zijn, doen dat in elk geval wel
Qua bijvoer zijn ze echt kieskeurig. Ik kan ze nergens mee foppen. Als er iets in zit dat ze niet lusten hoef ik er nog geen theelepel van door te doen want dan willen ze het niet. Maar ondertussen wel hele distels verorberen…
Misschien moeten ze juist in de woestijn voorzichtig zijn met wat eetbaar is en wat niet. Zoiets? Ik weet het niet.Manari is stout geweest. Ze hadden de vitaminebrok die we normaal geven niet dus hebben we vitalbix meegenomen… en nu schuurt Manari met als gevolg dat ze de paal van de camera heeft omgeduwd en nu is de camera stuk. Nou ja, hij doet het nog maar laadt niet meer.
Nu geen geld voor een nieuwe dus dat was voorlopig dan mijn paardjes spieken vanuit bed avontuur.

Ter compensatie wat foto’s van de telefoon van mijn man:

Al wat ouder, maar laat zien hoe gezellig ze uit de speciekuip kunnen eten samen.

Word je creatief van zullen we maar zeggen.

Dankjewel. Lief van je. Ik voel me inderdaad beter door gewoon even mijn hart te luchten.
Ik ben ontroerd door je gift. Dankjewel. Ik heb mezelf beloofd dat ik op basis van de uitkomst van het gesprek met de gemeente keuzes ga maken. Misschien geen makkelijke keuzes, maar ik ben helemaal klaar met het overleven. En ik vind al dat het ten koste gaat van het gezin en de dieren en dat moet sowieso anders. Tijd voor einde van het jaar (zelf)reflectie en zo…