Bedankt voor jullie super leuke reacties ! Ook namens Jesse .
Het was ook echt een top middag . Maakt de regen van vandaag net wat minder erg .
De laatste tijd was het bij Tim steeds meer een strijd om hem zijn cap op te laten hebben. Toen ik gisteren zag dat hij ook steeds scheef zakte besefte ik me dat hij tijd werd voor een nieuwe (de decathlon cap was prima om weer mee te beginnen maar de pasvorm is niet helemaal geweldig verder). Dus vanochtend langs de ruitersportzaak hier in de buurt en wel een stuk of 10 caps gepast . Uiteindelijk zat de laatste die er over was meteen als gegoten én hij vond de kleur geweldig . Dus het is een mooie blauwe cap van QHP geworden (met carbon look roostertjes ) . Hij is er helemaal gelukkig mee .
ikke
Geplaatst: 08-02-20 19:20
Doet me denken aan het verhaal van iemand op een cursus. Die reed motor en moest aan een nieuw motorpak. Gewoon een simpel, lekker pak was goed genoeg. Kwam ie in een flitsend wit-met-rood-en-geel pak aan want dat was het enige pak op een hele motorbeurs dat 'm lekker zat, tja......
Pasvorm is inderdaad een ding. Ik zette op de Equitana een cap op en ik kreeg er spontaan koppijn van. Z'n broertje paste als gegoten! Die eerste had een of ander irritant drukpunt bovenop m'n hoofd; we stonden met drie mensen caps te passen en alle drie vonden we die cap helemaal niks.
jojoleinee
Geplaatst: 08-02-20 19:21
Wauw die staat goed bij het dekje! Helemaal aangekleed Ik had een cliënt (logopedie te paard) die nooit een cap op wilde maar zijn fietshelm geweldig vond. Toen dus met paardrijden ook zijn fietshelm maar op gedaan
En ze is echt zo blij ! Als ik zie hoe vrolijk ze is dan maakt mijn hart soms een sprongetje . Ze zoekt ook zo vaak even toenadering als ik op stal ben, gewoon voor een aai of een knuffel of om even bij me te staan ♡ .
Morgen komt trouwens iemand met een Paardenweegschaal op stal . Wat denken jullie dat ze weegt?
200 - 220 kg max. Waarschijnlijk minder. In tegenstelling tot de meeste Shetten zit ze mooi strak in d'r vel. De effort die je daarin stopt is echt wel terug te zien.