Je merkt vanzelf of hij tevreden is en goed in zijn vel zit.
Ik had vandaag het idee dat Dex van de luis af is, of dat het er minder zijn.
Kon er geen meer vinden

Lekker worteltjes eten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:Ik zit ook een beetje in de meeleesmodus, niet zoveel te melden en ik ben nog niet helemaal bekomen van de maat van m'n pony.![]()
Ik had vandaag wel het idee dat Jaro eindelijk wat drukker wordt. Hij schrok zowaar een keer tijdens het wandelen. Hij probeerde wel meteen een auto te trappen. Iets met losse beentjes?
Jullie zijn ook allemaal lekker bezig met de paardjes. Zie veel mooie foto's en mooie paardjes langskomen! Fijn dat Dex en Jorie weer goed gaan en knap dat Zilver al zo mak is dat je van alles op haar rug kunt leggen. Zo ver ben ik nog niet, zijn niet verder dan een plasticzak en een dekje gekomen. Heb ook nog geen spullen voor Jaro. Duurt ook nog wel even voor ik die ga aanschaffen gelukkig.
Kallistos is ook een leukerd! Hij mag wel een paar centimeters aan Jaro geven hoorHoe komt het eigenlijk dat hij mensenogen heeft? Stiekem een appaloosa? Dat viel me op toen ik net alle foto's van hem uit dit topic bekeek.
puppy1128 schreef:Ilayla schreef:Ik zit ook een beetje in de meeleesmodus, niet zoveel te melden en ik ben nog niet helemaal bekomen van de maat van m'n pony.![]()
Ik had vandaag wel het idee dat Jaro eindelijk wat drukker wordt. Hij schrok zowaar een keer tijdens het wandelen. Hij probeerde wel meteen een auto te trappen. Iets met losse beentjes?
Jullie zijn ook allemaal lekker bezig met de paardjes. Zie veel mooie foto's en mooie paardjes langskomen! Fijn dat Dex en Jorie weer goed gaan en knap dat Zilver al zo mak is dat je van alles op haar rug kunt leggen. Zo ver ben ik nog niet, zijn niet verder dan een plasticzak en een dekje gekomen. Heb ook nog geen spullen voor Jaro. Duurt ook nog wel even voor ik die ga aanschaffen gelukkig.
Kallistos is ook een leukerd! Hij mag wel een paar centimeters aan Jaro geven hoorHoe komt het eigenlijk dat hij mensenogen heeft? Stiekem een appaloosa? Dat viel me op toen ik net alle foto's van hem uit dit topic bekeek.
Neh, hij vond de kleur gewoon niet mooi.
Bij Elano kan ik ook van alles op zijn rug leggen. Laatst mijn rugtas op zijn rug gegooid. Dus ik moet eigenlijk een rugtas voor een paard zien te vinden, hoef ik met wandelen de spulletjes niet meer te dragen en wordt hij straks gewicht mak! Oke, de tas weegt 'niks'.. Dus misschien niet helemaal gewicht mak..
wennie19 schreef:ilayla schijnt ook veel voor te komen bij paarden met een brede witte bles en bonte paarden. Ik vind het in ieder geval wel mooi staan bij hem