Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindamusters schreef:nameless schreef:Even iets anders, hoe vaak longeren jullie je jonkies? En dan afwisselend bijgezet of gewoon aan het halster/hoofdstel. Die van mij ontspant zich niet zo makkelijk aan de longe en hij loopt dan met zijn hoofd in de lucht. Ik wil dat hij lekker over zijn rug gaat lopen en spieren opbouwt, maar wil dit liever niet afdwingen met de bijzet.. Ik denk dat ik hem toch maar een keer laat wennen aan de bijzet.
Ik rij 1x per week 10 minuten a 15 minuten. Dat is inclusief uitstappen en een aantal keer op en af stappen.
Dan nog 1x per week aan de longe, laatste tijd pak ik de bijzet eigenlijk niet meer erbij. Eerste maand wel gedaan, nu heeft ie door dat ontspannen met hoofd omlaag braaf is en doet dit zonder bijzet dus ook. Dit max 20 minuten inclusief in en uitstappen.
Art_Ificious schreef:Harley sloopt niet. Anders was zijn halstertouw al lang kapot aangezien hij deze soms wel een beetje lostrekt maar toch altijd wel laat hangen rond de spijlen van de staldeur.
Dit sluitinkje zit tevens onder de kin als hij het halster om heeft. Dus begrijp niet dat het zo verwoest is.
[ [url=m/R2VtEi.png]Afbeelding[/url] ]
F_inley:
Ik volg nu al een maand dressuurles. Maar dat zul je vast ook noet geloven gezien ik daar geen reactie op kreeg in het ander topic. Zielig als je dat niet geloofd omdat ik geen beeldmateriaal heb (nog niet tenminste). Maar op mijn fb Verwijs ik aar mijn lesgeefster in een bericht op mijn tijdlijn.
Tevens weet ik dat je mij van dubbelaccounts verdenkt en ik verzoek u dan ook elk verdacht account door te geven. Zelf heb ik account "Dante" doorgegeven en is bevestigd dat dit niet mijn account is.
En heb sinds de laatste val van dante niet meer op de paarden van mijn kennis gereden, in tegendeel heb hen juist verzorgd (3dagen bezig geweest om 1 kleine wei mestvrij t maken) en elke keer ik daar was een volledige baal hooi (15/20kg) gegeven omdat ze niks hadden. En daar vliegen ze op af.
Ik zorg er beter voor dan de persoon die het zou moeten doen ookal wordt hij steeds gecommandeerd.
Ik vind uw bericht dus echt niet passend.
Maar bon gezien meerdere mij toch niet geloven en liever negeren plaats ik misschien beter geen updates meer. Maar pas over x aantal jaar met de vorderingen van Harley om al de ongelovigen een poepje te laten ruiken.
Art_Ificious schreef:Het gaat om de ijzeren sluiting.
Niet om het touw zelf.
[ [url=m/s0Xx0m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jhMygh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens stalbaas is het wel door Harley. Halster ligt vaker in de stal maar zien schuren heeft hij ook nog niet.
lindamusters schreef:Irocco vandaag weer uitgebroken, wordt er echt gek vanHoop dat het een tijdelijke puber periode is.
Ik zou ook niet weten hoe het kapot zou moeten zijn gegaan Art, maar het lijkt eerder gebroken dan afgeschuurd vind ik