Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xTesske schreef:zag net een leuke op internet.
Inloop stal, verrijdbaar
eigenlijk gewoon een trailer
Maartje1990 schreef:niet zozeer een grappige opmerking van de nietpaardenmensen... maar 1 van mezelf naar het niet paardenmens... in dit geval bekend als 'de bouwvakker'.
Bouwvakkers, je kent ze wel, menen zich altijd wat en kijken naar de mooie vrouwen. Ik rijd met mijn haflingermerrie langs een bouwplaats waar 1 van die bouwvakkers roept van 'ik zou jouw paard wel willen zijn!' (weetje wel... tussen mijn benen enzo... ) waarop ik doodleuk terugroep 'weet je dat zeker? want deze is namelijk gecastereerd!'
toen stond meneer toch even met z'n mond vol tanden... andere bouwvakkers lachten 'm ook keihard uit... en ach... dat mijn paard een merrie was... heb ik er maar niet bijverteld
chalinka schreef:dat was gelukkig alleeen maar gezegt
ik zo: dat moet wel via de stijgbeugels he
hij: ow ja juist, teugels dat zijn die dingen die je moet vasthouden zekers?
Sababber schreef:Zegt ze: Ja, paarden mogen nooit liggen! Dan zijn ze dood!
Appelmoes_11 schreef:chalinka schreef:dat was gelukkig alleeen maar gezegt
ik zo: dat moet wel via de stijgbeugels he
hij: ow ja juist, teugels dat zijn die dingen die je moet vasthouden zekers?
Ooh, kijk, dat is begrijpelijk. Ik vroeg me al af hoe hij dat voor zich zag...Sababber schreef:Zegt ze: Ja, paarden mogen nooit liggen! Dan zijn ze dood!
Waar komt dat idee toch vandaan?
Sababber schreef:Zegt ze: Ja, paarden mogen nooit liggen! Dan zijn ze dood!
Waar komt dat idee toch vandaan?
Uit rotterdam!
Sababber schreef:Ik kreeg pas trouwens van een klasgenootje ook een leuke!
Maar als je nou wilt galopperen, hoe schakel je dan? Want echt een koppeling en een pook heb je niet..ik moest zo hard lachen dat ik het niet meer heb uitgelegd..
UMayDream schreef:Sababber schreef:Ik kreeg pas trouwens van een klasgenootje ook een leuke!
Maar als je nou wilt galopperen, hoe schakel je dan? Want echt een koppeling en een pook heb je niet..ik moest zo hard lachen dat ik het niet meer heb uitgelegd..
Had je moeten zeggen, bij mannetjes paarden heb je die wel maar dan moet je zover bukken.En dat we daarom ons paard een stroomstoot geven zodat ie in galop gaat.
Sababber schreef:Ik kreeg pas trouwens van een klasgenootje ook een leuke!