) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pinda_Dipje schreef:nathe schreef:ik woon in België en binnen een straal van 50 km staat er geen enkel interessant paard.
Als ik daar op moet selecteren dan vind ik helemaal niets...
dus jij zou bij zo'n paard gaan kijken:
http://sporthorses.nl/advertentie/paard/id/87473
Eerlijk? Ja.
Waarschijnlijk recht van het land... Ziet er nu niet uit inderdaad, en ookal is de foto een moment opname wijst het orenspel op een paard dat ontspannen in beweging in ieder geval een krachtige motor achter heeft. En naar mijn ervaring kom je bij dit soort advertenties juist de paarden tegen die opdrogen als keurige eendjes; De verkoper heeft niets nodig om zijn paard te presenteren, het staat er zoals het op dit moment is. Ik word persoonlijk dan ook altijd héél huiverig als er keurig gepoetste/getoiletteerde paarden op de foto staan in ultieme bewegingspose, of van die filmpjes waarbij een dier duidelijk opgefokt door de bak rent. De kans is dan groot dat hij in het echt vreselijk tegen gaat vallen en niet van mijn interesse is. Een paard als bovenstaande is juist leuk; Een lelijk eendje dat straks in een lieve betrouwbare zwaan verandert.
En ik vind oscars leuk

Pinda_Dipje schreef:Het is niet het meest aansprekende paard inderdaad, erg apart bij zijn jukbeenderen, tikje scherp... Maar ik zou hem wel doen, denk dat hij al heel anders toont met een mooi hoofdstelletje om

nathe schreef:ik ben helemaal niet kieskeurig als het op uiterlijk aan komt maar deze vind ik echt totaal niet mooi!
(zal ook wel de reden zijn waarom hij zo goedkoop en lang te koop staat)