Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? (Tja iedereen noemt het weer anders)
Sowieso is het altijd handig om de kleine lettertjes ook te lezen, dan weet je waar je aan toe bent. 
Romanoff schreef:@ Parouscha ; dan zou ik eerst even goed vragen waar het zit enbel verschillende paardenartsen wat die er van vinden. Fragment bedoel je daar een chippie mee of een scheur? (Tja iedereen noemt het weer anders)
@ Adin; Hoe gaat het met jou zoektocht nu?
Ik heb gister voor het eerst weer op Floyd gereden op zn nieuwe stal. Hij was echt super braaf! Geen bok of stap verkeerd gezet. Topper!
Citaat:Het veroorzaakt lang niet altijd kreupelheid, maar het wordt wel gezien als een aanmerkelijk handelsgebrek omdat er geen zekerheid te verschaffen is of het paard in de toekomst misschien wel kreupel wordt.
De schade door losse fragmenten en de daardoor ontstane beschadigingen van onder andere het gewrichtskapsel en andere gewrichtsstructuren nemen in de regel toe naarmate er meer tijd zit tussen het ontstaan van OC(D) en de behandeling.
essiedepessie schreef:@ marcella.. dat valt niet mee zeg, na een maand al! ik trok dat niet... ik ben nu 9 maanden verder en nog vond ik het zo lastig om naar andere paarden te kijken.
Heb je daar geen last van? of heb je nog geen diertjes in het echt bekeken?
. 
.
! 

Romanoff schreef:Is dat niet alleen gezelschapsdieren? in ieder geval op hun site staan geen paarden vermeld?
!