Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 11:01

Hihi Ikke zodra paardlief er is, graag!!!
Paar daagjes belgische ardennen oid? :D

Overigens soms kan ik prima minimaal. Afgelopen weekend dacht ik vr in antwerpen te gaan stappen met activak (kampen organisatie) daar met de rest op t bureau te slapen, za paard te gaan bekijken, za avond thuis te zijn.
Het werd: vr stappen, op bureau slapen, za mee naar walibi holland, dan s'avonds maar bij iemand te slapen die ik die dag ontmoet had, ook een activakker dus zat wel goed, hij heeft me nog wat schoon ondergoed gegeven :') en zo een paard gaan bekijken en s'avonds pas thuis.
Hele weekend dezelfde kleren was mis niet al te fris maar boeie. Daar is deo voor uitgevonden. XD

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:03

Hoi, mag ik mij nog aanmelden bij dit topic? Ik ben zelf ook op zoek naar een paardje en merk dat het nog niet meevalt. Dus tips van mede lotgenoten zijn handig :D

Gypsy

Re: Voor alle aanstaande paardeneigenaren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 12:04

Natuurlijk, gezellig!!!

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:05

leuk! Schiet het bij jullie al op? Ik ben zelf op zoek naar een enter/twenter, maar het is lastiger dan ik dacht zeg :o Vooral omdat ik toch nog wel wat specifieke eisen heb.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:13

Hahaha, lekker fris hoor! Nou ik denk als je gaat trekken je ook niet al te fris blijft. Hahaha ik heb in het bos nog nooit een douche gezien.
Je kunt wel een nieuw toppic aanmaken: ik ga op trek tocht en neem mee...

Mij lijkt trekken ook geweldig maar niet langer dan een week of 2 ook geen tijd voor langer ivm school en werk!

Haagsehop, welkom. Vertel eens wat je zoekt?

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:16

Een welsh nwr. Heb via pb al wat tips over afstamming etc gekregen van wat bokkers. Ik wil graag een jong paard om zelf te vormen, maar wat is het lastig om fokkers te vinden die jonge welshjes aanbieden van een goede afstamming. Heb ondertussen gehoord dat het veel mond-op-mond is dus ik moet me maar eens op keuringen e.d. laten zien.

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:21

@Haagsehop wat een toeval! Ik kijk ook veel naar welsh nwr. Al een paar leuke gezien.
Laatst stond er een op mp en ik was helemaal in de wolken. Maar ik heb helaas nog niet alles in orde.
En ik weet ook nog niet zoveel over stamboom en weer ik veel. Vind welshjes sowieso heel leuk.

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:25

Ja, ik ook! Maar ik vind de nwr's zo leuk omdat er wat ander bloed in zit. De cob's vind ikzelf wat te zwaar qua behang. Ik heb eventueel al plek om hem/haar neer te zetten. Nu nog een geschikte droompony vinden! Ik ben ook een stamboomleek, maar heb al veel nuttige informatie gekregen van andere bokkers. Als je wilt kan ik je wel wat sturen. Dan weet jij het ook :) Het is wel veel en lastig vind ik zelf, zeker als je echt weinig ervan af weet. Waar kijk jij nog meer rond? Ik wil liever niet van marktplaats van een particulier.

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 13:53

Ja als je wilt heel graag!
Ik kijk nu op bokt en marktplaats.
Binnenkort komt er nog geen pony maar als de tijd er is dat het er kan komen ga ik ook op meer plekken kijken. Misschien idd ook leuk om bij keuringen enzo te kijken.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:11

Wauw ik ben lang niet meer in dit topic geweest! :oo
weer even snel doorlezen :p

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:07

HaagseHop ik had een advertentie op marktplaats gezet, ik heb daar heel veel reacties op gehad.

Animal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:48

@Marleen_usar: je had gewoon een advertentie gezet met wat jij zocht? Dat is idd wel een idee! Zat er uiteindelijk ook een paard bij die je aansprak?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 18:36

Alice13 schreef:
Hahaha, lekker fris hoor! Nou ik denk als je gaat trekken je ook niet al te fris blijft. Hahaha ik heb in het bos nog nooit een douche gezien.
Je kunt wel een nieuw toppic aanmaken: ik ga op trek tocht en neem mee...

Mij lijkt trekken ook geweldig maar niet langer dan een week of 2 ook geen tijd voor langer ivm school en werk!

Haagsehop, welkom. Vertel eens wat je zoekt?

Hahaha gekkie ik heb gewoon gedouchet hoor. :P
En wat mee moet is zo moeilijk niet, gewoon zo min mogelijk XD

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:38

Er zat heel veel goeds bij, maar uiteindelijk vond ik zelf iets op Marktplaats.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:30

Gypsy wil jij zon topic aanmaken? En de link hier neer zetten ik ben heel benieuwd :p

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:58

Ik meld me ook weer eens :). Wat ontzettend fijn om te lezen dat zovelen al een paardje hebben gevonden, gefeliciteerd allemaal!

Alice, ontzettend balen van de eerste bonte. Ik vond dat een heel erg leuk paard, ze was zo blijven hangen dat ik meteen wist over welk paard het ging (er komen hier zoveel paarden voorbij dat ik af en toe even moet terug kijken ;)). Ik ga voor je duimen dat de eigenaar met een voor jou redelijk tegenbod komt! Ik kan me niet voorstellen dat er veel gegadigden zijn voor deze prijs..

Gypsy, ik ben wel benieuwd waar je allemaal heen wilt op trektocht! Alleen Nederland? Alleen Europa? Of zelfs nog verder :P? Ik las ooit een artikel over een vrouw die van Spanje naar Nederland was gereisd, te paard. Dat heeft zoveel indruk gemaakt! Mijn droom is nu om ooit een keer de pelgrimstocht naar Santiago de Compostella te paard te maken, dat lijkt me zo'n overweldigende ervaring! (En overnachtingen en dergelijke zijn goed geregeld, wat dat betreft blijf ik toch gehecht aan wat zekerheid, schijterd die ik ben :P)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 20:42

Haha het liefst heel europa. Of naar jerusalem... om de een of andere reden klinkt mij dat echt als iets magisch in de oren... (Teveel kingdom of heaven gekeken denk ik, orlando bloom, kwijl :') )

Oh nee ik zou echt alles op de bonnefooi willen doen. Word geen probleem, ben ik goed in. :+

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 20:45

Sinds wanneer ben jij benoemd tot "soort van gewaardeerd verhalenverteller" haha? _O-

Pfff.. wat een gedoe weer met die paarden zeg, afwachten, afwachten én jawel, nóg méér afwachten! :Y)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:03

Hahahaha 'verhalenverteller' :')

Jerusalem zou ik ook graag heen willen hoor, niet eens alleen door Orlando Bloom :P. Schrijf toevallig een essay over de eerste kruistocht, het lijkt me zo gaaf om 'het beloofde land' in het echt te zien! En als je dan Orlando Bloom tegenkomt, is dat helemaal mooi meegenomen!

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:42

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 21:50

1500 is niet veel toch? Kun je beter win for life doen, kun je 'm nog makkelijk onderhouden ook.
Hahaha ja tja da's zo'n zaaalige film. En het lijkt me zoooo mooi daar....

Hihi sinds vandaag. :+

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:03

1500 is inderdaad niet zoveel, dit soort paarden brengen me dan ook danig in de verleiding. Maar als ik dat zou doen, heb ik geen buffer. Daarbij is het nog niet zeker wat voor master ik ga doen, wat moet ik dan als ik naar het buitenland ga bijvoorbeeld? En met 1500 ben je er natuurlijk ook nog niet.. Af en toe kan ik hier echt ontzettend van balen :(

Vind die film inderdaad fantastisch! Die hele sfeer he, zo exotisch!

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:04

IK HEB MIJN BLACKBEAUTY GEVONDEN!!!!! http://s852.photobucket.com/albums/ab85 ... 020855.mp4 helemaal verliefd! Even een nachtje slapen, dan als ik het doe een bod uit brengen deze week keuren en dan heb ik voor het weekend een paard van nog geen 3 jaar oud, met een mega goed stamboek. Vanavond lekker dromen:D:D:D

Ohja, nog even zeggen denk ik maar! ze is dus niet bont:D hahaha!

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:09

Wauw, wat een paard! Is het een springer (zag hindernissen staan :P)?
Wat ontzettend spannend!!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:20

Mooi beestje, beweegt mooi soepel, wel erg dun staartje maar dat kan npg gaan groeien, vind de vacht erg mooi glanzend! Topper is het!!!!