AnneBrands schreef:Hoi
Ik zoek mooie namen met fjorden voor een i
iemand een idee?
Ior
Igor
Idyn
Imder
Inca
Insor
Ion
Ino
Idun
Iduna
Ilia
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:Ik krijg zelf overigens een veulen van Rousseau, merrie van Hemmingway, moet ik ook nog een naam voor hebben. Heb al wel veel namen voorbij zien komen, maar "mijn" (naam waarbij ik denk WAUW) naam zat er nog niet bij. Dus verzin maar......
(overigens merrie heet sherifa, moeder heet Letta, moeder daarvan heet Gusta, dus eindigen bij de merries allemaal met een A, bij een leuke naam vind ik het oke, maar voor mij geen vereiste)
Edit: naam moet dus beginnen met een H
Quebelle schreef:chico_lama schreef:gelieve namen met begin letter H.
spring gefokte nummero unoX indoctroXheartbreaker.
dus wie weet er een leuke naam voor zowel hengst als merrie
kortom naam met begin letter H
Er zijn al ENORM veel lijsten geplaatst met namen voor de letter H,heb je die al bekeken?
Nientje_22 schreef:Ik ben op zoek naar een naam voor ons veulen dat wij eind april verwachten
Het is een quarter. officiele namen Moeder: Smashing Power; Vader: Top lords choice
Wij hadden graag namen met de betekenis "bang" of "geluk".
De reden hiervoor is dat onze merrie 2 weken geleden een week in de dierenkliniek heeft gestaan met een verstopping in haar darmen. We hebben veel schrik gehad dat ze beide het niet zoue halen, en hebben dus geluk gehad dat ze er alle twee door gekomen zijn .. daarom dus "bang of geluk"
Hopelijk hebben jullie meer inspiratie dan wij
Nientje_22 schreef:Ik ben op zoek naar een naam voor ons veulen dat wij eind april verwachten
Het is een quarter. officiele namen Moeder: Smashing Power; Vader: Top lords choice
Wij hadden graag namen met de betekenis "bang" of "geluk".
De reden hiervoor is dat onze merrie 2 weken geleden een week in de dierenkliniek heeft gestaan met een verstopping in haar darmen. We hebben veel schrik gehad dat ze beide het niet zoue halen, en hebben dus geluk gehad dat ze er alle twee door gekomen zijn .. daarom dus "bang of geluk"
Hopelijk hebben jullie meer inspiratie dan wij
famke43 schreef:Ik zoek een naam voor een Shetlanderveulen. Waarschijnlijk word hij/zij een bont veulen omdat de beide ouders ook bont zij. De moeder heet mistral en de vader blitz. En als het kan een naam met een betekenis.