Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tantethee schreef:geen probleem, mag je er ook nog wel meer voor uitzoeken,kom haar graag brengen, kan ik gelijk vakantie houden, heeft niks te make met houden van, want benknettergek met mijn ukkie, maar eerlijk voor 980.000 euro minder gaat ze ook weg.prioriteiten.. wat als ze volgende week dood in destal ligt, kreupel raakt of iemand met meer geld beter voor haar kan zorgen?
Tigra_ schreef:Chivanah schreef:Het is echt triest dat mensen wel hun pony weg doen voor 1 miljoen.
Dan mag ik wel een penny meisje klinken maar beter dat dan iemand die gewoon kil zijn
pony weg doet alleen voor geld, geld kan je niet knuffelen en een band mee hebben
Tenzij je natuurlijk die 1miljoen neemt en hem daarna terug koopt voor minder
Ik vindt ook niet dat het om mij als persoon gaat, als ik mijn paard voor dat geld kan verkopen en ze krijgt een fijne thuis. Iedereen blij toch. Ik blij dat ik toch een wat makkelijker leven krijg, mooi huis kopen eventueel wat grond erbij en paard blij. Naar mijn idee heeft een paard niet echt een mens nodig om gelukkig te zijn. Dat is wat we graag zouden willen maar een paard kan heel goed gelukkig worden met een andere eigenaar zolang er maar aan de basis behoefte voldaan wordt, ruime weide, weidemaatje, op tijd z'n eten en altijd drinken.
Daarnaast vraag ik me af hoe je denkt over mensen die hun paard voor minder weg doen? Het is goed dat mensen hun paard af en toe verkopen anders blijft het ook niet draaiende natuurlijk.
Chivanah schreef:Tigra_ schreef:Ik vindt ook niet dat het om mij als persoon gaat, als ik mijn paard voor dat geld kan verkopen en ze krijgt een fijne thuis. Iedereen blij toch. Ik blij dat ik toch een wat makkelijker leven krijg, mooi huis kopen eventueel wat grond erbij en paard blij. Naar mijn idee heeft een paard niet echt een mens nodig om gelukkig te zijn. Dat is wat we graag zouden willen maar een paard kan heel goed gelukkig worden met een andere eigenaar zolang er maar aan de basis behoefte voldaan wordt, ruime weide, weidemaatje, op tijd z'n eten en altijd drinken.
Daarnaast vraag ik me af hoe je denkt over mensen die hun paard voor minder weg doen? Het is goed dat mensen hun paard af en toe verkopen anders blijft het ook niet draaiende natuurlijk.
Maar die mensen die hem voor minder weg doen, waarschijnlijk staat het paard zo al te koop ofzo,
Ik zou het gewoon niet normaal vinden als je naar iemand toe loopt en zegt dat je je paard voor miljoen wil kopen en dat die dan "ja" zegt zonder enkele reden(tenzij je het geld echt nodig hebt of om andere redenen), je zou je vriend ook niet verkopen (althans ik niet), en een paard kan wel degelijk een band hebben met zijn mens.
LauraFlexx schreef:dus mensen hebben liever rijkdom dan een vriend je begrijpt, een vriend voor het leven?
Ik zou mijn verzorg shetlander nooit verlaten!!!