Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pres schreef:ik heb precies hetzelfdemairead schreef:Vraagje: Heeft iemand ook opgemerkt dat je na het bestellen de artikelen niet in je bestelhistorie hebt?
Nu neem ik aan dat dit komt door de drukte op de website. Ik heb wel succesvol betaald (iDeal): ik kreeg een automatisch mailtje met bevestiging dat het geld is overgemaakt, maar dat ging echt alleen over het totaalbedrag en was niet van Ooteman zelf! Op de site kan ik mijn bestelling niet teruglezen en ik heb ook nog geen email ontvangen met de details van mijn bestelling.
Iemand ervaring???
Heb jij na betaling nog een schermpje gekregen van de site van Ooteman waarop staat dat je bestelling succesvol is ontvangen?
Dat het niet bij bestelhistorie staat lijkt me wel logisch.
Het kan natuurlijk altijd nog zo zijn dat bestellingen en betaltingen elkaar kruisen en dat jouw bestelde artikel uitverkocht is op het moment dat je met de bestelling bezig was. Mocht dit zo zijn dan is er geen reden voor paniek. Je geld word dan automatisch tergu gestort zonder bericht.
pres schreef:Heb jij na betaling nog een schermpje gekregen van de site van Ooteman waarop staat dat je bestelling succesvol is ontvangen?
SuzieQ schreef:Ik zou daar toch maar mee uitkijken, half jaar geleden had ik namelijk precies hetzelfde.
Geen mailtje van Ooteman, wel een mailtje dat de betaling was ontvangen.. Bestelling was niet doorgekomen.
Je moet dus een mailtje krijgen van Ooteman zelf!!
Nyckle schreef:SuzieQ schreef:Ik zou daar toch maar mee uitkijken, half jaar geleden had ik namelijk precies hetzelfde.
Geen mailtje van Ooteman, wel een mailtje dat de betaling was ontvangen.. Bestelling was niet doorgekomen.
Je moet dus een mailtje krijgen van Ooteman zelf!!
Ik schrok al, bij mij staat het er ook niet maar heb wel een bevestiging gekregen van Ooteman
mairead schreef:pres schreef:Ik heb ook een mailtje van Ooteman dat mijn order aanvaard is.
Die heb ik ook wel gehad, maar dat was wel via Ogone, of iets dergelijks. Een gedetailleerde beschrijving van de bestelling heb ik echter niet gehad. In dat mailtje stond wel een ordernummer en het totaal bedrag, klopt dat?
mairead schreef:pres schreef:Ik heb ook een mailtje van Ooteman dat mijn order aanvaard is.
Die heb ik ook wel gehad, maar dat was wel via Ogone, of iets dergelijks. Een gedetailleerde beschrijving van de bestelling heb ik echter niet gehad. In dat mailtje stond wel een ordernummer en het totaal bedrag, klopt dat?