En de service is echt top!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:en is de kwaliteit ook dusdanig verbeter Don?
DewiRox schreef:Ik heb bruine DeNiro's, ik heb ze nu ongeveer 3 maanden en ben er nog steeds super blij mee!
Ze zitten echt heerlijk en ik vind ze fijn in onderhoud, ik maak ze elke keer na het rijden schoon met zadelzeep en voor wedstrijden soms met bruine schoensmeer.
Ik heb een bruine springset, precies dezelfde kleur als mijn laarzen. Maar ook voor de dressuur bij mijn zwarte set gebruik ik ze, want ze zitten zo lekker!
Het randje aan de bovenkant van de laars is van lak, het lusje waar het merkje aan zit, het randje boven mijn tenen is lak, en de beschermingen van de rits zijn lak.
Ze zijn misschien niet heel bijzonder, maar ik vind ze wel erg sjiek.
Zooist schreef:Echt waar? Ik heb ze oooooit eens gehad en was daar niet blij mee
Maar zo hoor ik over alle laarzen verschillende verhalen
Iedereen is natuurlijk ook anders!
Ik heb voor mijn eerste standaard model (normale kleur, normaal leer, veter voor en rits achter) 180 betaald. Nu zijn deze 200 maar ze gingen geloof ik weer iets omhoog. Voor de rest betaal je allemaal extra.
3bengels schreef:Mooie laarzen. Ik vind ze alleen wat kort. Ze horen otch hoger te zitten of zit ik er naast?
Mijn De niro's zitten een stuk hoger. Net onder mijn knieschijf. Ik moet ze nog wel inlopen want ik heb 6 weken niet kunnen rijden door een operatie aan mijn pols
Don_Zhivago schreef:vonneke schreef:en is de kwaliteit ook dusdanig verbeter Don?
Dat durf ik je niet te zeggen
Ik heb ze ruim en jaar en mijne zijn echt prima! Zitten heerlijk maar wil graag een paar erbij om te trainen.
Was van de week in de winkel van een tussenpersoon en die vertelde dat ze zo gestegen waren.
Toen ik had besteld was de standaard laars (veter/rits) nog geen 200 euro (volgens mij 185)
Zal ze van de week even bellen voor een prijs opgave want wil echt nieuwe :p
MlieZ88 schreef:Donderdag wil ik eindelijk mn laarzen aan laten meten
maakt het nou nog verschil waar je het doet?
ik wil Petrie Coventries. is er prijsverschil of verschil in levertijd tussen verschillende winkels?
Ik twijfel tussen Hypoplaza, Divoza of van Rijs. dat is een beetje in de buurt.
tips?
MlieZ88 schreef:MlieZ88 schreef:Donderdag wil ik eindelijk mn laarzen aan laten meten
maakt het nou nog verschil waar je het doet?
ik wil Petrie Coventries. is er prijsverschil of verschil in levertijd tussen verschillende winkels?
Ik twijfel tussen Hypoplaza, Divoza of van Rijs. dat is een beetje in de buurt.
tips?
joehoe