Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
neveragain schreef:Wie het is weet ik niet, iemand die een sterke binding heeft met die plek en daar vast zit en wat ik eerder al zei, diegene wil het niet bewust maar omdat die energie aan het opbouwen is zal dat vanzelf gaan gebeuren daar.
En hoe jullie mij kunnen helpen? zorg er voor dat er niks meer in die stallen is wat leeft aan het eind van die avond. Dan ben ik rustig
neveragain schreef:25 februari 2007 22:48
ellepel schreef:Cayusejuhh:
jij bent eigenaar begrijp ik?
per wanneer gaan jullie daar vandaan dan?
neveragain schreef:Heb ik al gedaan, ik wil alleen dat die stallen dan leeg zijn zodat er geen mensen of dieren het slachtoffer worden van die brand en wat daar zit heb ik al 10.000 keer duidelijk gemaakt. Ik zal zo naar school gaan, hier kom ik toch niet over
neveragain schreef:Heb ik al gedaan, ik wil alleen dat die stallen dan leeg zijn zodat er geen mensen of dieren het slachtoffer worden van die brand en wat daar zit heb ik al 10.000 keer duidelijk gemaakt. Ik zal zo naar school gaan, hier kom ik toch niet over
terorita schreef:mijn haren rijzen, zit met kippen vel.
en niet omdat ik jouw zo indrukwekkend vind, maar meer omdat jij een levensgevaarlijk spelletje speelt
terorita schreef:mijn haren rijzen, zit met kippen vel.
en niet omdat ik jouw zo indrukwekkend vind, maar meer omdat jij een levensgevaarlijk spelletje speelt
Cayusejuhh schreef:zo iets moet ze voelen
Nee echt dit is de nieuwe bokt sentimentVroegah hadden we pokémon
nu hebben we neveragain