Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiekJuu schreef:ik ben voor inslapen! Paarden moeten een fijn leven hebben, tot op het laatste moment! ik vind het helemaal geen fijn gevoel dat paarden als vlees verkocht worden maarja, zo is het ook met koeien, schapen, vanalles!
in ieder geval ben ik voor inslapen!
XxX
Franciska15 schreef:Ik moet erbij zeggen, ik heb niet alle posts gelezen, alleen die van jou. .
Franciska15 schreef:Ik moet erbij zeggen, ik heb niet alle posts gelezen, alleen die van jou. Jij zegt dat je vindt dat een paard een vredige dood moet hebben. Sorry, ik vind twee uur spartelen tegen de dood nu niet echt vredig. Echter, je hebt slachthuizen, waar alles keurig netjes gebeurt om het maar zo te zeggen. Het paard komt voor zijn idee een soort van wasplaats op, die na elk paard weer wordt schoongemaakt e.d, en in een klap, zonder pijn, spartelen, of het al te weten, is het paard naar de paardenhemel als het ware. Dat iemand, zoals jij zegt, dan je paard op brood zal hebben, ben ik het niet mee eens. Je paard is niet datgene wat je ziet op foto's e.d. Je paard is datgene wat binnenin dat dier ziet. Niet dat hele lichaam eromheen.
Franciska15 schreef:Ik moet erbij zeggen, ik heb niet alle posts gelezen, alleen die van jou. Jij zegt dat je vindt dat een paard een vredige dood moet hebben. Sorry, ik vind twee uur spartelen tegen de dood nu niet echt vredig. Echter, je hebt slachthuizen, waar alles keurig netjes gebeurt om het maar zo te zeggen. Het paard komt voor zijn idee een soort van wasplaats op, die na elk paard weer wordt schoongemaakt e.d, en in een klap, zonder pijn, spartelen, of het al te weten, is het paard naar de paardenhemel als het ware. Dat iemand, zoals jij zegt, dan je paard op brood zal hebben, ben ik het niet mee eens. Je paard is niet datgene wat je ziet op foto's e.d. Je paard is datgene wat binnenin dat dier ziet. Niet dat hele lichaam eromheen.
loyce_ schreef:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
het lieft hab ik geen van 2 maar ja...
Modimi schreef:ik vind dat je gelijk hebt! maar het paard (als het ingeslapen word)hoeft dan wel mider te lijden!
traan_beauty schreef:Oké FranciskaDat had ik dan niet goed begrepen.
Maar als jij je paard laat inslapen zorg je er toch ook voor dat er ''genoeg'' word gegeven zodat het sneller gaat?
En daarbij vind ik het niet fijn met het idee nog te moeten reisen met een paard dat al zo'n pijn heeft.. De da kan snel komen en is het (meestal) ook snel gebeurt.
Nessah schreef:Waarom kijken zoveel mensen wat zij een prettiger idee vinden? Het is toch je paard zijn leven? Dus waarom kijk je dan niet naar het paard en kies je voor het minst pijnlijke?
loyce_ schreef:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
IKbenEllen schreef:loyce_ schreef:ik denk dat ik al gereageert hebt maar tocht..
IK BEN VOOR INSLAPEN!!
Ja ik ook, ik ben tegen doodgaan.
Franciska15 schreef:Sorry, ik vind twee uur spartelen tegen de dood nu niet echt vredig.
Franciska15 schreef:Sorry, ik vind twee uur spartelen tegen de dood nu niet echt vredig.
IKbenEllen schreef:Maar geen 2 uur hoor....