Inderdaad al in mijn eerste bericht in dit topic aangegeven dat de ervaring is er! niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corinadrenth schreef:Ik eet me schoen op als daar een veulen inzit. Gewoon ff scannen. Daar gaan ze echt niet dood van.
Libera schreef:denk wel dat het misschien een goed idee is om er eens een veearts bij te halen als ze steeds koliekerig gedrag vertoond
Wintu schreef:corinadrenth schreef:Ik eet me schoen op als daar een veulen inzit. Gewoon ff scannen. Daar gaan ze echt niet dood van.
Misschien moet je eens ophouden met drammen, doe eens een leuke bijdrage ipv dit.
corinadrenth schreef:ik heb het slechts 1 keer ge zecht. dus weet niet waar dit vandaan komt ?
stel ze is wel drachtig en er zitten er 2 in. wil je dat toch weten ????
Lucia88 schreef:Degene die nu nog steeds melden dat er gescand moet worden, herhalen dat blijkbaar nog steeds, ook na vele uitleg waarom er niet gescand wordt... misschien moeten we het maar negeren dat hier soms op gedramd moet worden zodat t topic gezellig blijft en TS niet steeds hoeft uit te leggen? Of steeds antwoorden met: 'deze vraag is ook gesteld op pagina nr....(?), daar is het antwoord ook te lezen?'
Ondanks dat TS tot nu toe engelengeduld had, kan ik me voorstellen dat dit een keer op raakt?
On topic: ik twijfel ook nog steeds of er een veulie in zit, maar omdat de bovenlijn zo afneemt en de buik rond blijft...?
Autumnn schreef:Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je niet laat scannen oid (ondanks je eerdere uitleg).
Swift schreef:We hebben er voor gekozen om Skyla niet te laten scannen. Ze was behoorlijk getraumatiseerd en beschadigd (letterlijk) door het vele dekken zonder weg te kunnen komen. We hebben, in overleg met de dierenarts, besloten het moeizaam opgebouwde vertrouwen niet weer teniet te doen.