Morgen gaan we voetballen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Maar dit soort paarden zijn leuk (als ze je niet af willen slachten). Ik ben nog wel wat gekker dan jij, ik ga gewoon heel hard om ze heen rennen om zo achter ze te komen, snappen ze niks van, levert leuke dingen op. Maar vaak wel de goede. Het ziet er alleen niet uit, maar boeit me niet. En als het dan lukt, ben ik weer de rust zelve.
Earth schreef:Ik denk dat je nog wel iets mag doorpakken, zij zoekt de grens op, die mag jij ook wel opzoeken door een keer door te pakken.
Earth schreef:Nee wacht, ik denk dat je meer doorpakken me verkeerd verstaat. Ik bedoel met doorpakken net even wat sneller zijn, net even wat handiger. Zeker niet harder of scherper, maar misschien haar ook wat meer voor zijn in haar plannen![]()
En nee ik zou bij haar denk ik ook niet om haar heen gaan rennen trouwens, ik denk dan meer aan paarden die wat minder scherp zijn
Earth schreef:Nee wacht, ik denk dat je meer doorpakken me verkeerd verstaat. Ik bedoel met doorpakken net even wat sneller zijn, net even wat handiger. Zeker niet harder of scherper, maar misschien haar ook wat meer voor zijn in haar plannen![]()
En nee ik zou bij haar denk ik ook niet om haar heen gaan rennen trouwens, ik denk dan meer aan paarden die wat minder scherp zijn
manubres schreef:Denk dat dat zo lijkt, het is mij nooit opgevallen.Avalanche schreef:Ja, dat is op beide kanten gelijk. Ze buigt ook op beide kanten even makkelijk.
Het lijkt of ze haar staart scheef naar rechts draagt of lijkt dat alleen zo?
hagelslag schreef:Earth schreef:Nee wacht, ik denk dat je meer doorpakken me verkeerd verstaat. Ik bedoel met doorpakken net even wat sneller zijn, net even wat handiger. Zeker niet harder of scherper, maar misschien haar ook wat meer voor zijn in haar plannen![]()
Ik denk dat wanneer je bij madameke te snel en te handig te werk gaat, dat ze zal blokkeren
Juist de rustigere maar wel doelgerichte aanpak houd voor haar de druk eraf
VogeltjeM schreef:Ik zie in de filmpjes absoluut niets wat ik zou corrigeren. Het lijkt voor mij op de eerste twee filmpjes alsof je net iets te ver naar voren staat, waardoor ze stopt. En de uitspatting komt door de druk van achteren in combinatie met niet weg kunnen van voren omdat je dat blokkeert met je lichaam. Maar aangezien je instructrice filmde zal die er nog wel het beste zicht op hebben gehad :
fransje23 schreef:Wat ik wel zag is op het tweede filmpje, ongeveer bij 42 second, dat het touw over je schouder en bijna bij je nek lijkt te zijn? Ze staat daar ook best dicht achter je. Als ze verschiet en om je heen draait kan het nare gevolgen hebben. Maar kan zijn dat het optisch bedrog is en er meer ruimte tussen zit.
VogeltjeM schreef:Ik zie in de filmpjes absoluut niets wat ik zou corrigeren. Het lijkt voor mij op de eerste twee filmpjes alsof je net iets te ver naar voren staat, waardoor ze stopt. En de uitspatting komt door de druk van achteren in combinatie met niet weg kunnen van voren omdat je dat blokkeert met je lichaam. Maar aangezien je instructrice filmde zal die er nog wel het beste zicht op hebben gehad
Avalanche schreef:fransje23 schreef:Wat ik wel zag is op het tweede filmpje, ongeveer bij 42 second, dat het touw over je schouder en bijna bij je nek lijkt te zijn? Ze staat daar ook best dicht achter je. Als ze verschiet en om je heen draait kan het nare gevolgen hebben. Maar kan zijn dat het optisch bedrog is en er meer ruimte tussen zit.
Ik snap wat je bedoelt nu ik het filmpje terugkijk.
Maar nee, ik heb het touw daar in mijn rechterhand, zweep in linkerhand en het touw loopt zeg maar tussen mij en het paard door. Ze loopt daar in eerste instantie naast me (touw dus voor mij langs) en komt dan achter me, waardoor het touw om mij heen komt, en dat is het moment dat ik wegdraai om te voorkomen dat het touw om me heen wikkelt.
Maar kan me levendig voorstellen wat je denkt te zien idd, want het lijkt precies zo.
Elisa2 schreef:Ik heb de filmpjes gezien en de reacties gelezen, wat ik me eigenlijk af vraag is of er een reden is dat je haar vrij klein op de circel houdt? omdat kleinere circels vaak lastiger zijn voor ze. En ik vraag me af wat ze doet als je haar los longeert in een roundpen? Ik vraag gewoon maar even voor een vollediger beeld hoor.