MISTRAL94 schreef:Dank je die is dan weer niet duur.
Komt uit 99 dus is wel 21 jaar.
Mmmm ik heb nog gereageerd op twee leuke dieren, ditmaal dan wel voor de verkoop. Heb een bod uitgebracht, even wachten of dat geaccepteerd word.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:PSvanLot schreef:Niet hoe ze er uit ziet, wel wat ze ermee bedoelen.
Het maakt de typefout niet minder knullig, als is het bod al net zo vreemd.
Men kijkt blijkbaar niet op een typefout meer of minder
ebi_tempura schreef:Maken jullie een keuze meer gebaseert op 'klik' (dit zie ik nog het meest) of op 'dit paard voldoet het meest aan mijn eisen'? Zijn er mensen in de laatste categorie?
Anoniem schreef:Ik denk dat Ikke bedoelt dat er 140 meter staat ipv 140 centimeter of 1,40 meter.
Gisteren is het paard dat ik op het oog had goedgekeurd!En wat was hij onwijs braaf tijdens de keuring. Hij blijft nog even daar in training staan en dan gaan we hem over een week of 1,5 a 2 ophalen, afhankelijk van de tijd die hij nog nodig heeft. Heerlijk!
Anoniem schreef:Ik denk dat Ikke bedoelt dat er 140 meter staat ipv 140 centimeter of 1,40 meter.
Gisteren is het paard dat ik op het oog had goedgekeurd!En wat was hij onwijs braaf tijdens de keuring. Hij blijft nog even daar in training staan en dan gaan we hem over een week of 1,5 a 2 ophalen, afhankelijk van de tijd die hij nog nodig heeft. Heerlijk!
Delaja schreef:ebi_tempura schreef:Maken jullie een keuze meer gebaseert op 'klik' (dit zie ik nog het meest) of op 'dit paard voldoet het meest aan mijn eisen'? Zijn er mensen in de laatste categorie?
Ik heb beide gedaan. Mijn eerste paard (draver merrie) op klik, kostte wat moeite in het begin maar verder een schot in de roos. Dat was echt mijn soulmate.
Nummer twee (als gezelschap voor de merrie toen ze aan huis kwam te staan) gekocht omdat hij voldeed aan de eisen. Absoluut een leuk dier, maar een échte klik heb ik er nooit mee gekregen. Hij is altijd welkom om terug te komen als m'n beste vriendin niet meer voor hem kan zorgen, maar ik zal nooit meer op die manier een paard kopen.
Pernilla gefeliciteerd!
Ik zit in spanning af te wachten hoe het vanmiddag zal gaan
Spaansepony schreef:MISTRAL94 schreef:Dank je die is dan weer niet duur.
Komt uit 99 dus is wel 21 jaar.
Mmmm ik heb nog gereageerd op twee leuke dieren, ditmaal dan wel voor de verkoop. Heb een bod uitgebracht, even wachten of dat geaccepteerd word.
Lillz schreef:Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe aanwinsten!
Verder ben ik nog niet heel actief op zoek, wacht liever een half jaartje. Maar ga tegen die tijd alleen kijken bij paarden die aan de eisen voldoen. Vond dat zo vervelend toen ik mijn pony verkocht, van die mensen die zeggen 'ja, hij is toch wat groen...' of 'Hmm we zoeken toch wat groters' alsof die info niet letterlijk in de advertentie stond. En dan had ik ook nog iedereen telefonisch gesproken voor de bezichtiging. Was een heel gevoelige pony, dus wilde er niet teveel verschillende mensen op.
MISTRAL94 schreef:Dat heb ik andersom mee gemaakt. In de advertentie stond 1.66 kom je daar is het dier hooguit 1.60 misschien niet zo erg als het verder een leuk dier is. Maar dat was ze ook niet, verre van zelfs
PSvanLot laat de eigenaar niet van zich horen?
PSvanLot schreef:MISTRAL94 schreef:Dat heb ik andersom mee gemaakt. In de advertentie stond 1.66 kom je daar is het dier hooguit 1.60 misschien niet zo erg als het verder een leuk dier is. Maar dat was ze ook niet, verre van zelfs
Jawel, we zijn gewoon in gesprek. Maar heb in principe geen haast en het paard is niet zomaar verkocht. Maar je snapt dat ik wat ongeduldig ben haha. Vrijdag weer eens langs gaan.
MISTRAL94 schreef:Lillz schreef:Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe aanwinsten!
Verder ben ik nog niet heel actief op zoek, wacht liever een half jaartje. Maar ga tegen die tijd alleen kijken bij paarden die aan de eisen voldoen. Vond dat zo vervelend toen ik mijn pony verkocht, van die mensen die zeggen 'ja, hij is toch wat groen...' of 'Hmm we zoeken toch wat groters' alsof die info niet letterlijk in de advertentie stond. En dan had ik ook nog iedereen telefonisch gesproken voor de bezichtiging. Was een heel gevoelige pony, dus wilde er niet teveel verschillende mensen op.
Dat heb ik andersom mee gemaakt. In de advertentie stond 1.66 kom je daar is het dier hooguit 1.60 misschien niet zo erg als het verder een leuk dier is. Maar dat was ze ook niet, verre van zelfs
Opgegeven stokmaat klopt zelden! Meestal is het paard kleiner dan vermeld.
anjali schreef:Ik wou posten: Opgegeven stokmaat klopt zelden.Meestal is hij kleiner dan vermeld. Maar er ging iets mis technisch met mijn post.
MISTRAL94 schreef:PSvanLot schreef:
Jawel, we zijn gewoon in gesprek. Maar heb in principe geen haast en het paard is niet zomaar verkocht. Maar je snapt dat ik wat ongeduldig ben haha. Vrijdag weer eens langs gaan.
Het is wel een beetje dubbelHet is ook zo, dat als je een leuk dier op het oog hebt eindeloos afwachten ook niet handig is. Er hoeft maar 1 ander te komen tenslotte en je vist achter het net.. Maar dan moet je natuurlijk wel zeker van een dier zijn
Ik zou zelf niet kopen om het kopen. Dus als het een passend dier is wel de knoop doorhakken.