Het zieke paardje heeft het niet gered helaas.

Troy vandaag voor het eerst onderdanig gezien in plaats van haantje de voorste haha.
Groepen stonden er verder rustig bij. Behalve toen we weg gingen kreeg Casimir het opeens in zijn bol en ging lekker stoeien met een ander. Hij had ook nog een knuffelmoment met mijn vriend. Zo schattig!
Cheytjuh jouw vosje heeft hele rare klitten in zijn vacht op dit moment. Ik heb geprobeerd het eraf te trekken, maar daar zit het te vast voor. Zal er vast binnenkort afgaan, maar ziet er wel maf uit!
Helaas heb ik bij Casimir luizen ontdekt. Heb een monster meegenomen naar mijn dierenarts en iets gekregen om over zijn rug te smeren. Dat ga ik dit weekend doen. Zij raadde wel aan het hele koppel te behandelen, maar goed, dat is niet aan mij. Zal komend weekend kijken of ik bij de anderen ook wat kan ontdekken. Verder op aanraden van André ook een vitamine spuit gehaald, omdat hij toch wat lastig uit zijn vacht komt. En kan geen kwaad.

Werkt de bokt foto upload bij jullie ook altijd zo rot bij meerdere foto's? Ik ga even kijken of ik de foto's anders met jullie kan delen!
Half uur later... Als het goed is kunnen jullie in onderstaand album de foto's zien.

https://photos.app.goo.gl/9Hz1DiVsc7kGCTW48