Wij staan in de buurt van Ommen (bij Zwolle) en ik betaal 270 per maand incl trailerplek, pony hele dagen op de wei (ook in de winter) grote binnenbak, grote buitenbak, logeercirkel, onbeperkt ruwvoer en 2kg brok. 2 Poetsplaatsen met warm water. All-in dus we hoeven alleen te rijden

10 min. in het bos naar bos.

lang gips gehad en nu fysiotherapie. Ze heeft gistermiddag gehoord dat zij mag weer voorzichtig beginnen met rijden, ze is helemaal gelukkig 
ze deden een soort race waarbij je via parcours spullen naar de overkant moest brengen en in emmer gooien. Maar na vier keer dacht Raya 'o ik snap het zelf al!'. Dus terwijl Mae nog aan de zijkant hing om de borstel nog in de emmer te gooien draaide Raya al keurig om de emmer heen en rende terug naar de start, keurig via de route
wel lief van de pony dat hij meedacht alleen niet zo handig. Als hij idd niet geschrokken is snap ik het wel. Dan is de stap terug erop niet groot. Fijn dat ze weer lekker aan de slag kan.
vroeger kon ze echt al hoge koorts krijgen als ze moe was of zenuwachtig voor een feest op school. Eerste keer Sinterklaas of carnaval op school heeft ze niet van kunnen genieten heb haar beide keren eerder op moeten halen.