Deze week heb ik een nieuw paard gekocht. Een ruin van 2015 met als afstammeling Ferdeaux x Johnson.We gaan hem zaterdag ophalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Deze week heb ik een nieuw paard gekocht. Een ruin van 2015 met als afstammeling Ferdeaux x Johnson.

Cera_D schreef:@xApple daar komt al een berg van af zeg!
Diego begint ook nog niet, en gelukkig maar want hij staat 24/7 buiten zonder deken (heeft hij ook niet nodig en zolang het mogelijk is blijft hij ook lekker zonder staan), als hij dan al zijn vacht verliest wordt het wel heel koud.

heb je een foto?
zilver nog niet! Maar die had ook altijd een dunne gladde vacht.
).
Anders had ik ze van de wei moeten jagen Pff en dat is een werk.. Verder gelukkig alles goed gegaan. Hopen dat het vanavond ff minder is dan ga ik met de trailer naar de vereniging met mn 4 jarige en de sulky.
Die gaat echt geen problemen geven met beleren denk ik! Echt super dat je gewoon vertrouwd rustig een rondje stal kan maken
Wel ontzettend balen van dat ijzer.....
niet gelijk de nieuwste deken maar gewoon opleggen en dan even naar buiten laten ofzo. Even in de paddock. Vaak went het snel. Heb m bij die van mij gewoon op gedaan. Ze trapt niet dus kon zo alles vastmaken en als je zelf maar doet alsof het normaal is is het goed.
Bijzonder paardje
Ze zijn niet van suiker
bomproof