[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 07:49

Jiill_ schreef:
Fijn dat jullie 'm leuk vinden! :D

Ik word zo moe van de:' je moet in de lens kijken' reacties :') Tuurlijk mogen ze het zeggen hoor, maar dit is echt 'n moeilijke voor mij omdat ik me er zelf totaal niet aan stoor en het toevallig vandaag wel heb geprobeerd maar dan vergeet ik gewoon m'n tekst omdat ik naar een zwart gat zit te kijken :') Ik moet er iets op verzinnen denk ik. Toevallig zit bij deze camera het schermpje ook best ver van de lens dus dan valt het nog meer op ;(

Zondagochtendissues.

Mij is het nooit opgevallen dat je niet in de lens kijkt!!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 08:06

'Je moet in de lens kijken..'?
Je moet helemaal niks :+ Je doet dit op jouw manier. Leuk als mensen tips geven (ipv opdrachten.. wtf :') ) en het is aan jezelf of je daar wat mee wil doen of niet.
En anders kijken ze maar niet. Niks van aantrekken dus ;)

laura1987

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 08:29

Haha mij is het ook nooit opgevallen, nu pas sinds je het gezegd hebt :)

Wat een leuke video. Je moeder doet ook leuk mee, totaal niet onwennig!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 08:52

Ik stoor me er ook nooit aan..
Vond het een hele interessante video, heb juist altijd het gevoel dat het jou en eigenlijk jullie allemaal, heel gemakkelijk afgaat. Heel natuurlijk, leuk en spontaan vind ik de vlogs. :j

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 08:53

Ik heb het nog nooit onder je video gezegt maar ik vind het ook vreselijk irritant :')

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 09:15

Oh was mij ook totaal niet opgevallen en dus ook niet iets wat ik mis.
Ik zou het lekker op je eigen manier doen, je doet dit voor jezelf en met een commercieel doeleinde.
Als het jezelf nou stoort oke, maar anders lekker laten gaan.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 09:28

Ik heb er wel eens een opmerking over gemaakt ja. Een vriend van mij is Youtuber en die zegt dat het persoonlijker is dat je je kijkers aankijkt. Je bent immers al zo ver weg en anders kunnen ze sneller het gevoel krijgen dat je gewoon ergens anders heen praat. Je moet maar gewoon lekker zelf doen wat je doet :)) Ik denk dat het voor iedereen weer anders is.
Het maakt je videos er in ieder geval echt niet minder om!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 09:29

Majabeestje schreef:
'Je moet in de lens kijken..'?
Je moet helemaal niks :+ Je doet dit op jouw manier. Leuk als mensen tips geven (ipv opdrachten.. wtf :') ) en het is aan jezelf of je daar wat mee wil doen of niet.
En anders kijken ze maar niet. Niks van aantrekken dus ;)

Haha ja precies! Laatst had ik iemand;

Kijk is in de lenz

Oké als jij dan normaal Nederlands leert.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 09:35

Ik verbaas me inderdaad echt aan het taal gebruik van sommige kinderen. Nog niet eens dat ze je de huid vol schelden maar dat er soms echt letters zijn omgedraaid en zinnen niet goed in elkaar zitten _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 09:47

Jiill_ schreef:

Ik word zo moe van de:' je moet in de lens kijken' reacties :') Tuurlijk mogen ze het zeggen hoor, maar dit is echt 'n moeilijke voor mij omdat ik me er zelf totaal niet aan stoor en het toevallig vandaag wel heb geprobeerd maar dan vergeet ik gewoon m'n tekst omdat ik naar een zwart gat zit te kijken :') Ik moet er iets op verzinnen denk ik. Toevallig zit bij deze camera het schermpje ook best ver van de lens dus dan valt het nog meer op ;(

Zondagochtendissues.

Hebben ze geen camera's met ingebouwde autocue? :=
Zonder gekkigheid, je moet doen waar je, je fijn bij voelt. Ik blijf het mooi vinden hoe kwetsbaar je, je opstelt. Je laat immers een heleboel (vreemde) mensen bij jou meekijken achter de schermen.
Ik zou zeggen: keep up the good work!

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 10:05

Mij valt het ook niet op hoor Jill, jij staat daar voor het plezier van ons, dan moeten ze niet zo zeuren, als ze daar zelf staan kunnen ze het zeker niet beter :Y)
Ik denk dat het nog wel komt later, je bent nog niet zo lang bezig en het lijkt mij ook super lastig! :j
Gewoon zo door gaan, ik en denk ik nog veel meer andere mensen zijn super blij dat jij een kijkje achter de schermen geeft elke week! :D

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 10:18

Jiill_ schreef:

Zondagochtendissues.

Lekker blijven doen zoals je altijd doet hoor! Bij sommige doe je het nooit goed, die hebben altijd iets op te merken. Ik stoor me er totaal niet aan.
Mijn dochter en ik volgen je vlogs nog steeds heel trouw. Ik vind het leuk dat je er zoveel tijd in steekt en de moeite er voor doet. Ik vind je juist erg spontaan overkomen met leuke humor. Je vlogs zijn interessant, leerzaam, maar ook gewoon enorm leuk en grappig op zijn tijd.
De voervlog vonden we ook interessant. Mijn dochter zat met open mond te kijken hoeveel macho en enzos krijgen in tegenstelling tot haar shetlanders die op een levenslang dieet staan omdat ze anders obesitas worden :')

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 10:23

Ik vind het filmpje Super interessant. Leuk om te horen wat de paarden allemaal te eten krijgen. Ik vind je filmpjes heel prettig om naar te kijken en het is mij helemaal niet opgevallen dat je niet in de camera kijkt. Ik vind het gewoon goed zoals je het doet! En je moet je er zelf natuurlijk ook prettig bij voelen. Je maakt me wel nieuwsgierig over het paard wat je sinds kort rijd

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 10:47

Ik vind je blogs echt super interessant! Waar ik ook heel veel respect voor heb is jouw moeder! Ooit vraag ik mezelf wel af, wanneer doet zij het huishouden? :P
Wat mij nog echt bij staat, dat jij met Armani in 2009(?) in het M1 was gestart in Liempde, jouw moeder alleen maar met jou bezig was. Jij kon je concentreren op het losrijden en de proef. En zij deed alles er om heen. (Helpen met losrijden, kijken wie er voor je was, kijken of het in of uit liep, op tijd aangeven wanneer de beenkappen af moeten) Jullie waren echt een team. Tot de dag van vandaag gebruik ik dat voorbeeld bij mijn moeder. Mijn moeder heeft een beetje (heel heel heel veel) last van ADHD.. :') die vliegt van hot naar haar, kletst met iedereen en dat vind ik ooit zo moeilijk.

Carla als je dit leest, ook dikke pluim voor jou!!! +:)+
Laatst bijgewerkt door Afwezig op 07-08-16 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 10:59

Annekeee schreef:
Ik vind je blogs echt super interessant! Waar ik ook heel veel respect voor heb is jouw moeder! Ooit vraag ik mezelf wel af, wanneer doet zij het huishouden? :P
Wat mij nog echt bij staat, dat jij met Armani in 2009(?) in het M1 was gestart in Liempde, jouw moeder alleen maar met jou bezig was. Jij kon je concentreren op het losrijden en de proef. En zij deed alles er om heen. (Helpen met losrijden, kijken wie er voor je was, kijken of het in of uit liep, op tijd aangeven wanneer de beenspieren af moeten) Jullie waren echt een team. Tot de dag van vandaag gebruik ik dat voorbeeld bij mijn moeder. Mijn moeder heeft een beetje (heel heel heel veel) last van ADHD.. :') die vliegt van hot naar haar, kletst met iedereen en dat vind ik ooit zo moeilijk.

Beenspieren af doen? :D

Super interessante vlog Jill! Ga zelf ook eens naar de supplementen kijken voor mijn paard. En wat staan ze er toch lekker tevreden bij daar bij jou op stal! Super leuk en leerzaam om eens bij jou 'in de keuken ' te mogen kijken! :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:00

Marieke1495 schreef:
Annekeee schreef:
Wat mij nog echt bij staat, dat jij met Armani in 2009(?) in het M1 was gestart in Liempde, jouw moeder alleen maar met jou bezig was. Jij kon je concentreren op het losrijden en de proef. En zij deed alles er om heen. (Helpen met losrijden, kijken wie er voor je was, kijken of het in of uit liep, op tijd aangeven wanneer de beenspieren af moeten) Jullie waren echt een team. Tot de dag van vandaag gebruik ik dat voorbeeld bij mijn moeder. Mijn moeder heeft een beetje (heel heel heel veel) last van ADHD.. :') die vliegt van hot naar haar, kletst met iedereen en dat vind ik ooit zo moeilijk.

Beenspieren af doen? :D

Super interessante vlog Jill! Ga zelf ook eens naar de supplementen kijken voor mijn paard. En wat staan ze er toch lekker tevreden bij daar bij jou op stal! Super leuk en leerzaam om eens bij jou 'in de keuken ' te mogen kijken! :)

BeenKAPPEN :')
Leuk zo'n telefoon :P
Heb t gewijzigd :D

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:02

Super vlog weer Jill, heb er met veel plezier naar gekeken. Je moeder pakt het ook heel leuk op :)
Mocht wel heel hard lachen hoe je die stemmetjes deed.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:05

Annekeee: jammer, vond het een geniale verspreking van je telefoon :=

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:08

Het is weer een super leuke vlog over het voeren van je paarden. En hoe jullie ook tegen de paarden praten dat is geweldig, schoot daarvan in de lach.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 11:30

Het is mij wel eens opgevallen maar niet als zijnde storend dat je soms niet in de camera kijkt. Je kan niet iedereen tevreden houden dus ik zou die reacties lekker negeren. Het zijn leuke videos dus who careeeees dat je niet continue in de lens kijkt?! ;)

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 13:52

Valt mij mee dat ze zo vaak zeggen dat je in de camera moet kijken, maar ik niet voorbij zie komen dat je moet stoppen met het friemelen aan je haar. Of valt dat alleen mij op, omdat ik daar zelf ook schuldig aan ben? :')

Lekker doen wat je zelf wilt! Als ze het zo irritant vinden gaan ze maar luisteren in plaats van kijken. :D

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 14:06

Haarfriemelen erger ik me helemaal niet aan haha! Super interessante vlog was dit weer, leuk. Het enige wat ik jammer vind is dat er in deze vlog relatief veel afgekapte stukjes film zaten, waarbij je niet helemaal passend geedit hebt. Hierdoor zat je opeens midden in een zin en dan kwam er weer een heel ander shot/zin voorbij. :+

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 16:57

Lieve reacties allemaal :* super fijn en motiverend om te lezen!

Laatste video vind ik ook wel dat de edit wat k*t is :') maar soms heb je van die video's die echt niet willen. Mijn moeder bijvoorbeeld had het perongeluk over tussenwervelvloeistof ipv gewrichtsvloeistof... Dus dan moet ik tussenwervel van vloeistof knippen :') en dat zijn van die cases die niet echt lekker lopen. En in deze video zijn er ook wel andere dingen nog, dat ben ik zeker met je eens! Op naar de volgende!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 16:59

Staat er ook alweer een vlog-wedstrijd op de planning? Die vind ik ook altijd zo leuk.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 17:06

Jiill_ schreef:
Lieve reacties allemaal :* super fijn en motiverend om te lezen!

Laatste video vind ik ook wel dat de edit wat k*t is :') maar soms heb je van die video's die echt niet willen. Mijn moeder bijvoorbeeld had het perongeluk over tussenwervelvloeistof ipv gewrichtsvloeistof... Dus dan moet ik tussenwervel van vloeistof knippen :') en dat zijn van die cases die niet echt lekker lopen. En in deze video zijn er ook wel andere dingen nog, dat ben ik zeker met je eens! Op naar de volgende!

Wat je misschien ook kan doen met dat soort foutjes is gewoon de tekst eronder zetten van het woord/de zin die goed is. Dan snapt iedereen wel dat het een foutje was, maar heb jij niet zo'n kl*te werkje :')