ik vind wel mooi zn vorm hoofd!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindamusters schreef:bontesok schreef:Staat mooi!
Ik heb ook een hoofdstel op het oog, een congac kleurige.
Ik wil van de week even in de winkel kijken hoe hij er echt uit ziet, heb hem alleen op internet gezien.
Cognac is een lastige kleur, soms vind ik het zo mooi en soms lijkt het op plastic.. Zou wel heel mooi staan bij Zine
Art_Ificious schreef:Zoals eerder vermeld mijn paard is niet de enige op Bokt.
En hij staat tenminste niet eenzaam te zijn. Er zijn er ook die hun paard aan huis hebben ZONDER een maatje erbij. DAT vind ik weer zielig.
Ken er twee die zo staan in mijn omgeving en hebben alle twee niet eens gras maar alleen zand/modder. (Beide staan bij twee andere huizen dus ook niet dezelfde eigenaar)
Art_Ificious schreef:Zoals eerder vermeld mijn paard is niet de enige op Bokt.
En hij staat tenminste niet eenzaam te zijn. Er zijn er ook die hun paard aan huis hebben ZONDER een maatje erbij. DAT vind ik weer zielig.
Ken er twee die zo staan in mijn omgeving en hebben alle twee niet eens gras maar alleen zand/modder. (Beide staan bij twee andere huizen dus ook niet dezelfde eigenaar)
Snao tevens niet wat jij in dit topic komt zoeken?
nameless schreef:Even iets anders, hoe vaak longeren jullie je jonkies? En dan afwisselend bijgezet of gewoon aan het halster/hoofdstel. Die van mij ontspant zich niet zo makkelijk aan de longe en hij loopt dan met zijn hoofd in de lucht. Ik wil dat hij lekker over zijn rug gaat lopen en spieren opbouwt, maar wil dit liever niet afdwingen met de bijzet.. Ik denk dat ik hem toch maar een keer laat wennen aan de bijzet.