Tnx! Jouwe is ook bruin geboren of niet? Mijne heeft ook nog bruine benen als het licht er op een bepaalde manier op valt
lienieminie
Geplaatst: 15-04-15 22:38
Dit is mijn beste vriendje samen met mijn verzorgpaardje het is niet moeders mooiste paardje (vooral zijn hoofd is wua bouw erg apart) maar hij blijft voor mij altijd perfect
Hij is nu +/- 7/8 jaar, komt uit polen, en staat nu op de larense manege, niet de leukste in de stal (althans bij die kleintjes bij ons is hij super lief hij heeft een gebruiksaanwijzing en die moet je gewoon kennen en als je die kent is het een toppaardje!!) hij is ik denk rond de 1,40/1,45 hoog, en is een echte springen want hij vertikt het om aan de teugel te gaan lopen (of ook maar een beetje in de richting van nageefelijkheid) mij hij is en zal voor mij altijd mijn beste vriendje blijven en is gewoon perfect zoals ik al zdi en ik kan niet meer zonder hem!!!! (En dat terwijl hij niet eens van mij is )
P.s. Hij heet kashmir haha
aniquegraaf
Geplaatst: 15-04-15 22:50
_Elke schreef:
Tnx! Jouwe is ook bruin geboren of niet? Mijne heeft ook nog bruine benen als het licht er op een bepaalde manier op valt
Paspoort staat zwart geboren haha, kan denk ik ook komen omdat ze geschoren is geweest. Na het scheren was ze heel bruin, nu weer wat meer zwart haha
marijkiiii
Geplaatst: 15-04-15 22:59
Hij was inderdaad aan het slaapgalopperen
Deze is donkerbruin geboren, ondertussen alweer witter
Ik en mijn lelijke schimmeltje hadden vandaag schriktraining ondanks een paar kleine dingetjes deed hij alles! en ik ben zo waanzinnig trots op hem!!!!
marijkiiii
Geplaatst: 17-04-15 00:09
furioso schreef:
Slaapgalopperen GEWELDIG !
Ja het is een apart geval
Vandaag weer voor het eerst gesprongen sinds zn been dik was, duimen dus dat het er morgenochtend er nog goed uit ziet!
Mijn schimp op strand vandaag, samen met mijn nichtje op de shet. Vandaar de slof dat ik mocht het nodig zijn haar vast kon doen. aangezien mijn paard er niet van houd als ze aan een touwtje loopt. want dan komt ze te dichtbij
SteffiiY
Geplaatst: 18-04-15 19:43
Leuke schimpies weer!
Mijn schimpie op het weiland vandaag!
florie71
Geplaatst: 18-04-15 20:53
Sanne wat ben ik jaloers op die gave strandfoto s. Wij hadden er vandaag een springdagje van gemaakt.
Oh wouw, dat is nog is een mooie foto. Komt natuurlijk door het model
Ooit ga ik dat ook doen, mijn meiden op zo'n mooie plaat voor aan de muur.
Hillady
Geplaatst: 19-04-15 20:33
Ohh gaaf dreamer
Bij ons staat de winspunten teller op twee! In het B dressuur nog maar, wel heel trots. Helaas heeft ze dr haar van dr hoofd af (gestoten, werd ineens gestresst bij het wassen) maar toch echt heel erg van haar kunnen genieten