@vonneke, is jouw vos al gescand dan? dat je alweer nr een nieuwe zoekt?
Alane
Geplaatst: 06-09-12 10:05
roxiie schreef:
Hebben we toevallig ook in Duitsland wonende bokkers in dit topic?!
Oa ik zei de gek.
avaluna
Geplaatst: 06-09-12 10:13
lisch schreef:
wat zoek je dan avaluna?
Dat is een beetje het gekke, ik zoek niet echt, heb begin vorig jaar, via dit topic een heel leuk jong en groen paard gezien (merrie) dat mij erg aan sprak, helaas in een periode waarin het om de één of andere manier niet lukte om een afspraak te maken, waardoor het paard ook verkocht was, was ook leuk dier dus niet verwonderlijk.
En laatst een ouder en ervaren paard gezien dat aansprak, ook verkocht, net toen ik wilde gaan kijken en voor beiden valt wat te zeggen.
Ik reis dus niet stad en land af, maar ben nu wel zo ver, dat ik ga kijken als iets lijkt te bevallen.
@Lisch: idd, ik rijd zelf ook nog maar weinig en wil dit wel weer meer gaan oppakken. Dochter is nu wat ouder en rijdt zelf best fanatiek en ik merk dat er nu weer wat meer tijd is (in de tijd die zij traint, kan ik natuurlijk zelf ook eentje trainen) en dat het erg leuk is om samen wat te doen met onze paardjes. Mijn paard staat hier ook nog *die gaat ook echt niet weg, hoor, die hoort al meer dan 12 jaar bij ons*, maar echt oppakken zit er met hem helaas niet meer in.