Eind september zou ik graag zijn halfjaarlijkse proefje mee willen pakken. Helaas voor mij is het op ander terrein. Op gras. En Frum kan niet op ijzers.
Dat betekent:
- Het Frummiaanse equivalent van Undercover in de stress
- Extra afhankelijkheid van de bodemgesteldheid
De eerste en enige keer op gras heb ik puur overleefd door de oefendressuur twee dagen voor het concours. Welliswaar op een ander veld, maar ik heb de hele 20 minuten durende pauze kunnen benutten om hem door de baan te krijgen en dat scheelde aanzienlijk op de officiele wedstrijd. Hij was toen zo idioot dat ik een gevaar was voor omstanders en ruiters in naastgelegen ringen. Dus het bekende riedeltje, ik maak me alweer vreselijke zorgen en twijfel waar ik goed aan doe.
Maar het zal wel weer op hetzelfde uitkomen: kijken of het enigszins gaat en anders zo snel mogelijk eraf en naar huis.
avaluna schreef:Grrrrrrrrr; lig weer eens in een Duits ziekenhuis en kan filmpje niet kijken; grrrrr.
Wss ook een gewoonte zo met rijden.
Wat doe je het toch top; ik blijf nog ff dromen...; geef de knapperd een dikke knuffel voor de knapperd.
Ligt aan de muziek, denk ik? Uploaden duurt hier zes jaar, maar ik zal kijken of ik je wat kan laten zien.
Kon ik maar een dagje met je ruilen