ShiningStar1 schreef:Ik ben verliefd op een veulenmaar ik weet het nog niet zo goed..
oehh vertel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoannevZ schreef:JoannevZ schreef:Ben alweer bijna 3 kwartier thuis. Wat een super schattig en braaf paard!!! Het ene moment stuiterd hij idioot door de bak en het volgende moment komt hij staan tutten. Zo lief! Hij is nog heel puppy. Loopt leuk. Staat goed op de benen. Heel af en toe alleen een knak in de gewrichten in de voorbenen. Iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Het is een super gaaf en leuk paardje, maar ben een beetje huiverig voor die knakkende voorbenen. Kan dit nu wel of geen kwaad? Heb het enkel in de stap gehoord.
Duijfje schreef:http://www.lauwvanvliet.nl/tekoop.asp?cur_id=1&h_id=157
Dit is hemhij staat alleen niet bij die stal maar bij haar aan huis..
JoannevZ schreef:JoannevZ schreef:Ben alweer bijna 3 kwartier thuis. Wat een super schattig en braaf paard!!! Het ene moment stuiterd hij idioot door de bak en het volgende moment komt hij staan tutten. Zo lief! Hij is nog heel puppy. Loopt leuk. Staat goed op de benen. Heel af en toe alleen een knak in de gewrichten in de voorbenen. Iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Het is een super gaaf en leuk paardje, maar ben een beetje huiverig voor die knakkende voorbenen. Kan dit nu wel of geen kwaad? Heb het enkel in de stap gehoord.
Rider01 schreef:ShiningStar1 schreef:Ik ben verliefd op een veulenmaar ik weet het nog niet zo goed..
oehh vertel!
. 4 maanden oud nu. Een vosje met een brede bles, 4 witte benen en wit in zijn staartje. Het is een hengstje. grauwman schreef:Ik zou het paard op de foto zetten alleen op deze manier weet je of er iets aan de hand is. Ik zou het zo echt niet weten. M'n oudje begon ook met knikken op z'n 16e bleek dat hij artrose had in z'n knie.
ik vind het geweldig dat je je alles zelf kan leren. En eigenlijk is rijden bij mij niet zo belangrijk, vooral nu omdat ik het nog niet kan. Maar zoals je zegt er kan veel veranderen in die tijd.