Gister uitgeprobeerd. Haf begon zich op te pompen. (kan hij elk moment ontploffen) ben zachtjes gaan zingen en hij ontspannende al snel weer.

Helemaal blij weer een positief puntje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb van de week voor het eerst 'alleen' gesprongen zonder mijn instructrice en dat ging goedd!!

In het begin waren er wat 'enge' dingen, maar naarmate we verder kwamen werd dat steeds minder. Die momenten probeer ik zo rustig mogelijk op te lossen en dat gaat me steeds beter af.                                                         

Super joh! Wou dat die van mij niets deed voor een tractor. 

heb al vanaf de manege angst.......... maar blijf stug volhouden van paarden te houden, maar dan het liefst ernaast..                                                         

Haha bitloos viel me gelijk op!
                                                         Yvonne_Mika schreef:Somebitch schreef:Ik ben heeel erg jaloers! Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar de foto's. Maak je niet te druk, komt vast helemaal goed.
Dankjewel!! Ja, zodra ik nog eens uit vind hoe ik foto's in een bericht kan plaatsen zet ik ze er zeker op!
  De strandrit ging helemaal goed, het was gezellig en de paarden waren lekker kalm en aan het genieten.. Sta er nog steeds versteld van hoe braaf ze waren, zo met z'n tweetjes! 
 Toch maar weer verder gegaan en de beste man vriendelijk 'wier moest gheen, houdoe!' gezegd.. Ik kan geen Duits maar dat kreeg ik nog net uit mijn strot haha! 
Laura_x_ schreef:Yvonne, fijn dat het goed ging
Ben benieuwd naar de foto's.