Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElfiL92 schreef:Heb je een foto? Is anders heel lastig te zeggen want je hebt bruin, en je hebt bruin. Als je snapt wat ik bedoel
ElfiL92 schreef:Op de foto komt de kleur meer over zoals mijn vos! Maar ik zou kobalt, mintgroen of fuchsia eens proberen. Beetje een 'gewaagd' kleurtje mag van mij best op een vos.![]()
Tijdje geleden vroeg iemand naar rood op een vos. Ik had nog een foto beloof. Bij deze:
[ Afbeelding ]
Mijn vos is wel donkerder dan de meeste vossen dus ik zeg niet dat het op elke vos mooi is
mcjv schreef:Bij dit paard?
[ Afbeelding ]
In het echt neigt ze iets meer naar oranje als jullie me begrijpen, het is namelijk een vosje
We hebben al een donkerblauwe en een burberry.
eldora1 schreef:Iemand een idee voor een bruine New Forest merrie met contour shading?
eldora1 schreef:ElfiL92 schreef:Heb je een foto? Is anders heel lastig te zeggen want je hebt bruin, en je hebt bruin. Als je snapt wat ik bedoel
Ik kan nu even geen foto's neer zetten, zit op me mobiel. In me profiel staan foto's
Ik heb nu een roze anky pad en zwart met goude rand. Staan allebei erg leuk.
Maar ik wil een setje gaan kopen, zat zelf te denken aan lichte felle kleuren, of zeggen jullie van niet?