Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Elfje heb je details van de halsters vna de eerste collectie? wat betreft kleuren dan?
Wil wel zo'n navy cotton in pony dressuur met bandages. dat bronze (bruine beige?) vind ik eigelijk ook wel mooi.
lovey_ou schreef:naja het is meer als ik een eskadron dekje koop en ik kom daar mee op stal zouden mensen bijvoorbeeld zeggen: oooh dat je 80 euro betaald voor een dekje van eskadron!! Je betaald alleen maar voor het merk dit dat.
Als dat nou echt zo is en het merkje is er af van robbys dan zou het ook goedkoper moeten zijn lijkt mij maar dat is het niet dus dan hoef ik het meteen niet meer
lovey_ou schreef:Jaa of dan willen ze hetzelfde als jou hebben maar vinden ze het te duur komen ze met die neppe bicolors
fjordjes schreef:Mijn vriend ook altijd haha! 'Je hebt al 21 dekjes!' ik: 'Echt niet, het zijn er 17, is wel een verschil.' En dan altijd een discussie dat ie zelf 10000000 modeltractors heeft van ong. dezelfde waarde als een dekje en zelf een paar modellen van 300 euroMaar nee dat is niet hetzelfde..
fjordjes schreef:Mijn vriend ook altijd haha! 'Je hebt al 21 dekjes!' ik: 'Echt niet, het zijn er 17, is wel een verschil.' En dan altijd een discussie dat ie zelf 10000000 modeltractors heeft van ong. dezelfde waarde als een dekje en zelf een paar modellen van 300 euroMaar nee dat is niet hetzelfde..