Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fijn dat jullie paard ook zo lekker nuchter is! echt heerlijk. Die van mij is trouwens wel dol op water, laat zich heerlijk afspuiten/sponzen/soppen en wil uiteraard ook altijd een slokje drinken

Ik ben een enorme stresskip en moet van mezelf snel een debuutje maken, zodat ik geen spoken begin te zien

Dus heb 'm wel mooi herkanst zo!

)

)!! Volgens mij is hij momenteel alleen op.. Ik ga zo maar even kijken, moet ook nog even kijken bij de verzekering hoe het nou ook weer precies zat. Even kijken of het nou Equipe of Equine Risk was, weet het niet meer 

Maar dan is hij wel klaar voor mij en kunnen we lekker samen op wedstrijd en elkaar leren kennen! Laat jij je paard verzekeren?
Wel zonder stuur, maarja, gewoon hoefslag volgen en gas 

Lioony schreef:Oke, nog steeds aan de longe dan? Ik heb er zat gereden/uitgeprobeerd die korter of even lang ohz waren en dan gewoon losWel zonder stuur, maarja, gewoon hoefslag volgen en gas
Ja wij laten hem verzekeren voor de dood. En bij die verzekering worden dan ook geslaagde koliekoperaties vergoed. Verder geen ziektekosten pakket oid. Maar we gaan hem wel voor een hoge verzekerde waarde verzekeren.
Maar iedereen heeft daar zn eigen overtuiging in!
En dat een paard na 3x rijden losloopt zegt ook écht niet alles, hij staat nu op een plek waar alles erg rustig aan word gedaan, ben er van overtuigd als ik hem een week 'vol gas' rond rijd hij over 2 weken een L1 proef kan lopen, maar daar ben ik niet zo'n voorstander van