, ikke daar heb je wel gelijk in! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ikke daar heb je wel gelijk in! ikke schreef:Alice13 schreef:
Ja ik ken linda verwaal, een van haar helpende handen is een vriendin. Linda heeft schitterende paarden staan. Ze moet op dit moment ook een hele mooie schimmel en vos hebben staan. Jammer genoeg boven mijn butget dus dat gaat hem voor mij niet wordenheel veel succes ik denk dat het helemaal gaat worden. Ze heeft trouwens ook een website waar ze de paarden wel op heeft staan.
Bedenk dat een paard van 10.000 euro net zoveel kost in de heb dan eentje van 1000 euro. Je kunt beter iets meer betalen in de aanschaf voor een paard waarvan je denkt: DIE IS 'T dan dat je met minder genoegen neemt, omdat je jezelf een budget hebt gesteld.
Dan rek ik mijn budget al weer bijna 1000 euro maar voor haar heb ik dat wel over. HAHAHAHA. 
Alice13 schreef:ikke schreef:Bedenk dat een paard van 10.000 euro net zoveel kost in de heb dan eentje van 1000 euro. Je kunt beter iets meer betalen in de aanschaf voor een paard waarvan je denkt: DIE IS 'T dan dat je met minder genoegen neemt, omdat je jezelf een budget hebt gesteld.
Natuurlijk heb je hier voor een deel gelijk in! maar voor mij blijft het een hobby, de paarden die Linda te koop aanbied zijn vanaf 8000 euro dat is zo'n 4 a 5000 euro boven mijn budget, enzo ver gaat mijn budget nooit rekken!
Ik vind een paard dat linda te koop heeft staan heel mooi een schimmel deze heeft een vraagprijs van 8000 euro geloof ik. Iemand die daar werkt wel gezegd"als ze voor 4000 weg mag moet je me bellen"Dan rek ik mijn budget al weer bijna 1000 euro maar voor haar heb ik dat wel over. HAHAHAHA.
Je moet er wel even bij na denken wat je wilt met het paard. Ik vind het namelijk ook zonde als je een mega goed paard van 10.000 euro koopt en deze voor buitenritjes gaat gebruiken! Terwijl het paard mega capaciteiten heeft om hoog in de sport te lopen!
Mijn doel ligt ergens midden in. Ik denk dat als ik mezelf naar M niv rij dat heel goed is. Dus ik hoef ook geen paard die ZZ kan, want ik ken mezelf. Dan verkoop ik haar omdat ik die capaciteit niet heb en ik het zonde vind dat zei niet verder kan komen door mij.
Lesgeefmens
Ben echt heel benieuwd wat het bij mij gaat worden. Gypsy schreef:Maar dat tikt zo lastig, ik noem het ook altijd lesgeefmens hoor.![]()
Wist trouwens niet eens dat er meer waren die dat doen.
Ik snap ondertussen nog steeds niet dat er echt zoiets bestaat als een paard gaan proberen en dan op 2 uurtjes tijd weten dit is 'm.Ben echt heel benieuwd wat het bij mij gaat worden.

Gypsy schreef:Zo'n paard zou ik dus al nooit willen. Ik moet in mijn eentje zonder gezeur de hort op kunnen.

Gypsy schreef:2 paarden zie je idd wel eens ja, maar met 1 gaat ook prima hoor. Want ik ken mezelf, dan ga ik allemaal troep meenemen die niet nodig is. Doe ik ook als ik op reis een grote koffer mee heb.
Och die lange afstanden geloof ik opzich wel.
Maar bv weer een paardje vinden waarvan ik kan zeggen hé een grasveldje midden in het bos, weet je wat je mag even los, want ik weet dat je toch in de buurt blijft.
Anne_mieke88 schreef:Mij lijkt dat wel gaaf trekken met je paard. Maar lijkt me wel echt heel spannend. Dan lijk mij trekken door nederland al spannend. Ik weet dat ik mij paardje los kan gooien in een open vlak in het bos dat scheelt wel.
Als ik zou gaan trekken door nederland zou ik dat wel plannen. Dus hoeveel km ik zou lopen op een dag. Waar ik zou slapen, dierenartsen in de buurt enzo!