Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 16:51

Citaat:
van de site van Toptijdschriften/Horsimo

Horsimo
Zeemanstraat 27
2991 BG Barendrecht

Ik weet niet of het adres klopt!

Fijn ik heb de aangetekende brief dus naar het adres uit het tijdschrift gestuurd en als ik het me goed herinner was dat Capelle a/d IJssel. En nog geen antwoord gehad..

Laurabram

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:46

Zoooo, netjes op tijd. Juli valt net op de mat :D .

Toch raar, m'n abonnement was echt opgezegd. Maar even in de gaten houden.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:11

Hier nog niets.........

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:40

Laurabram schreef:

Op tijd? juli nummer in augustus ontvangen? :D

bagage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:43

Heb ook al aangetekend opgezegd! Niet al te vriendelijk moet ik zeggen, maar toch eergisteren het Juli nummer ontvangen. Zal ik hem maar retour sturen? Heb verder helemaal niets van ze gehoord.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 09:46

Nog niet te vroeg juichen maar ik heb juli nog niet gehad dus misschien is mijn opzegging wel goed gegaan.

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 10:32

juli valt ook net bij mij op de mat, lekker op tijd zeg

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 10:41

Laurabram schreef:

Nou ja werkelijk! Jij bent geen lid meer en ontvangt hem en ik ben lid en heb hem nog steeds niet :(

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 10:56

Isabonny schreef:
Laurabram schreef:

Nou ja werkelijk! Jij bent geen lid meer en ontvangt hem en ik ben lid en heb hem nog steeds niet :(

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet weet tot wanneer m'n abonnement precies loopt hoor.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:17

Vandaag wederom TWEE EXEMPLAREN in de bus gevallen _O-

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:30

Ik heb een aangetekende brief gestuurd, dinsdag.
Hij zou dus gisteren afgeleverd moeten zijn, maar staat niet op afgeleverd.....
Als ze aangetekende post willen, moeten ze het wel aannemen. |o

(Als zit niet lukt, ga ik eens mailen naar de mailadressen waarbij enkele van jullie contact mee hebben gehad.)

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:31

IngridB schreef:
Vandaag wederom TWEE EXEMPLAREN in de bus gevallen _O-

Bofferd :D .

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:27

Mijn abonnement zou lopen tot augustus, en vandaag heb ik weer een Horsimo op de mat gevonden, niet zo erg zou je zeggen, maar....nu komt het: Er zat een briefje bij met de tekst: INGEBREKESTELLING en of ik even 39,95 euro wil betalen binnen 14 dagen, want ze hebben het verschuldigde bedrag niet van mijn rekening kunnen incasseren 8-) Als ik niet binnen die 14 dagen betaal, wordt de factuur aan de daartoe bevoegde gerechtelijke instantie overgedragen voor het innen van het verschuldigde bedrag, verhoogd met de daarbij behorende kosten.

Ik heb gelijk die Astrid maar weer gemaild, want gelukkig heb ik zwart op wit staan dat mijn abonnement in augustus 2010 afloopt :D

Wat een waardeloos zootje is het toch he? En wat een brutaliteit ook he? Om zulke briefjes bij je blad te stoppen, zonder afzender of wat dan ook :(

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:00

Ik heb hen in gebreke gesteld en 2 maand lang het blad geweigerd retour gestuurd (mei en juni) en heb nu niets ontvangen....maar ook geen geld terug.....

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:01

Arlon schreef:
Mijn abonnement zou lopen tot augustus, en vandaag heb ik weer een Horsimo op de mat gevonden, niet zo erg zou je zeggen, maar....nu komt het: Er zat een briefje bij met de tekst: INGEBREKESTELLING en of ik even 39,95 euro wil betalen binnen 14 dagen, want ze hebben het verschuldigde bedrag niet van mijn rekening kunnen incasseren 8-) Als ik niet binnen die 14 dagen betaal, wordt de factuur aan de daartoe bevoegde gerechtelijke instantie overgedragen voor het innen van het verschuldigde bedrag, verhoogd met de daarbij behorende kosten.

Ik heb gelijk die Astrid maar weer gemaild, want gelukkig heb ik zwart op wit staan dat mijn abonnement in augustus 2010 afloopt :D

Wat een waardeloos zootje is het toch he? En wat een brutaliteit ook he? Om zulke briefjes bij je blad te stoppen, zonder afzender of wat dan ook :(

Haha, ik zou helemaal niet reageren, gewoon zeggen dat je niets gehad hebt; laten zij maar lekker flinke kosten maken. Komt er echt een deurwaarder dan kan je zo laten zien dat je geen abbo meer hebt.

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:03

Ik ben al een tijdje stille meelezer, ik heb/had dus ook een abonnement op Horsimo... Nu werd er begin dit jaar (rond februari) zo maar even 39,95 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik sinds augustus lid was. Dit is gelukkig allemaal weer rechtgetrokken.
Ik heb begin juni via aangetekende brief mijn abonnement opgezegd (ruim voor de gestelde 6 weken) en heb daar tot op heden geen reactie op gekregen.
Nu krijg ik dus de horsimo in de bus met dezelfde brief die Arlon ook gekregen heeft! Ik heb vanmiddag een poging gedaan om te bellen maar na een tijd wachten toch maar weer opgegeven :( Morgen maar weer proberen... Of zal ik het gewoon laten?

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:36

Heeft er iemand een brief klaar liggen voor mij die ik zo kan opsturen ?
Ik ben er ook klaar mee...

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 21:49

Sharon89 schreef:
Heeft er iemand een brief klaar liggen voor mij die ik zo kan opsturen ?
Ik ben er ook klaar mee...

deze heb ik gebruikt, heeft al eerder in dit topic gestaan, ik heb er uiteindelijk de bevestiging van opzegging mee gekregen, vraag bij al het mailcontact een leesbevestiging, als je geen reactie krijg maar wel een leesbevestiging kun je daar weer op inhaken

Geachte heer of mevrouw,

via deze weg wil ik mijn abonnement op horsimo met onmiddellijke ingang ontbinden.
Hiertoe heb ik de volgende beweegredenen:

- ik ben het niet eens met de, onaangekondigde, en onredelijk prijsverhoging van 19,95 naar 39,95
- ik ben het niet eens met de onaangekondigde samenvoeging met het blad dier. Ik was in de veronderstelling dat ik een abonnement heb op een paardenblad, niet op een paarden-, honden- en kattenblad.
- PubliForce is in gebreke gebleven, door het meerdere malen niet, of niet tijdig leveren van het blad.

Omdat ik mijn abonnement via de digitale weg heb aangeschaft, sta ik in mijn recht om het ook via deze weg te ontbinden.

Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie op mijn mail te ontvangen, met daarin de bevestiging van opzegging.

Met vriendelijke groet

naam, adres en klantnummer

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:14

juli nummer was weer een tegenvaller...... ligt weer in de oud papierbak!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:32

Gisteren het nummer van juli ontvangen (en meteen retour gestuurd....)
Sta ik dus nog steeds op de lijst...
Op mijn mailtje van twee weken terug naar die Astrid heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Ik verwacht ook wel een brief met 'ingebrekestelling' , want ze hadden weer geld afgeboekt (overigens € 19,95...) en dat heb ik meteen terug laten boeken. Mocht er zo'n brief komen, dan denk ik dat ik maar eens mijn rechtsbijstandverzekering bel. Kijken of zij me kunnen helpen hiervan af te komen.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:37

Nou daar ben ik ook weer, juli is gisteren wederom bij mij in de brievenbus gevonden...
Heb me abonnement toch echt opgezegd en er ook een bevestiging van gehad. _-:(
Ze stikken er maar in, stuur vanmiddag nog een mail en dan zoeken ze het er maar mee uit.
Hij ligt op de wc haha omdat er toch bijna niks in staat en zo heeft me vent nog iets te lezen op de wc _O-

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:40

Krissie0 schreef:
Nou daar ben ik ook weer, juli is gisteren wederom bij mij in de brievenbus gevonden...
Ze stikken er maar in, stuur vanmiddag nog een mail en dan zoeken ze het er maar mee uit.
Hij ligt op de wc haha omdat er toch bijna niks in staat en zo heeft me vent nog iets te lezen op de wc _O-

Zat er geen brief bij met de titel: INGEBREKESTELLING ???

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:42

Pfff nou dan ga ik zo ook maar even in mn brievenbus kijken.

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 09:45

Arlon schreef:
Krissie0 schreef:

Zat er geen brief bij met de titel: INGEBREKESTELLING ???

Nope :D en geld van mijn rekening afhalen kan ook niet jammer voor hun.

Arlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 10:20

Ik heb zojuist antwoord gehad van Astrid op mijn mailtje van gisteren, van die INGEBREKESTELLING, dit is haar antwoord:

Beste Alie,

Hier hoef je niets mee te doen dan behalve weggooien.
Deze is ten onrechte aan je verzonden door de uitgeverij.

met vriendelijke groet,

Astrid