Fiffill schreef:Maar ik heb wél 3 vz-ezels en een vz-pony
maar fenja betekend meer voor mij dan die ezels

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fiffill schreef:Maar ik heb wél 3 vz-ezels en een vz-pony
ladypaard schreef:Malou_Fenja schreef:jaeen meeting...bij mijn superdikke vz-paardje fenja
Op de BBQ
ladypaard schreef:donner kebab is ook heeeeeell lekker
Malou_Fenja schreef:Fiffill schreef:Maar ik heb wél 3 vz-ezels en een vz-pony
maar fenja betekend meer voor mij dan die ezels
Malou_Fenja schreef:nee in de wei...fenja past niet in de frituur...prop edda er maar in
Fiffill schreef:Bij mij is het nou net andersom
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:nee in de wei...fenja past niet in de frituur...prop edda er maar in
nee hoeft niet, ik heb wel een schaar, dan kunnen we fenja er in verschillende delen er in doen
ladypaard schreef:pag 65 en we zijn nog steeds levenloos.
Helma_Edda schreef:Malou_Fenja schreef:nee in de wei...fenja past niet in de frituur...prop edda er maar in
nee hoeft niet, ik heb wel een schaar, dan kunnen we fenja er in verschillende delen er in doen
Malou_Fenja schreef:Helma_Edda schreef:nee hoeft niet, ik heb wel een schaar, dan kunnen we fenja er in verschillende delen er in doen
nee we stoppen er geen van de ijslanders in....die ga ik te erg missen
Helma_Edda schreef:ladypaard schreef:pag 65 en we zijn nog steeds levenloos.
~goed he~
Malou_Fenja schreef:nee ik heb een klein beetje leven gekregen...dat leven bestaat uit berichtjes plaatsen
ProudJustify schreef:Maar eh, kan nu eindelijk eens iemand serieus het verschil uitleggen tussen een paard en een pony???
Helma_Edda schreef:zullen we pepper erin stoppen
ProudJustify schreef:Maar eh, kan nu eindelijk eens iemand serieus het verschil uitleggen tussen een paard en een pony???