Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayusejuhh schreef:help je nu of niet?
neveragain schreef:Daar zit iets of iemand die wil dat mensen dat weten, niks meer en niks minder, diegene zit verbonden aan die plek.
pompom schreef:Cayusejuhh schreef:help je nu of niet?
Mischien dat men dit over het hoofd ziet...
Helpen jullie haar nu of niet???
neveragain schreef:
Zeker maar wij kunnen niks als wij niet geholpen worden
Citaat:@ellepel, meer is er ook niet, de stallen waren besmeurd met bloed, that's it.
Buff schreef:neveragain schreef:Daar zit iets of iemand die wil dat mensen dat weten, niks meer en niks minder, diegene zit verbonden aan die plek.
Wie is diegene dan? En wat doet tie daar? En waarom zit tie daar? En waarom wil hij het dan laten afbranden? Wat is zijn bedoeling?
Quellian schreef:Neveragain, ik heb je wat gevraagd, maar nog steeds geen reactie (of PB) van je.
neveragain schreef:Quellian schreef:Neveragain, ik heb je wat gevraagd, maar nog steeds geen reactie (of PB) van je.
wat dan?
Quellian schreef:neveragain schreef:Nee, ik weet niet of die stallen leeg zijn, wist ik dat maar dan was ik al lang weg geweest.
Typisch, ERG typisch!
En wat heb jij dan doorgekregen over het geval dat heeft plaatsgevonden? Mag via PB.
neveragain schreef:
Mischien dat men dit over het hoofd ziet...
Helpen jullie haar nu of niet???
Zeker maar wij kunnen niks als wij niet geholpen worden
ellepel schreef:
en daar gaat t nu al 66 bladzijden over?
maar ik las ook ergens dat die stallen over enige tijd worden afgebroken?
klopt dat?