Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cayusejuhh schreef:help je nu of niet?
neveragain schreef:Daar zit iets of iemand die wil dat mensen dat weten, niks meer en niks minder, diegene zit verbonden aan die plek.
pompom schreef:Cayusejuhh schreef:help je nu of niet?
Mischien dat men dit over het hoofd ziet...
Helpen jullie haar nu of niet???
Vooral neveragain heeft veel duidelijk gemaakt (sarcastisch bedoeld dus, maar dat zal hij wel "voelen" ) Nou de 25ste wil neveragain dat de stallen leeg zijn, hoezo dat, wil je dan alvast gaan beginnen met bouwen van nieuwe huizen ofzo? Offehhhh een eigen stal op gaan zetten, of misschien wel lekker in de stallen te gaan ronddwalen... Tjee man grow up, als je echt iets weet dan zet je het hier neer aangezien je het niet via PB wilt doen. Je zegt dat niemand je geloofd, maar wat moeten we geloven dan? Je zegt niets zinnigs. Verder is er al een opaar keer gespeculeerd of jij er wat mee te maken hebt. (goh ben niet de enige) Ik denk dat jij die jongen bent die Offie noemt. Er was een oudere en een jongen, dus die jongen zit nu hier lekker te speculeren en te stoken. Nog verder bang maken omdat het bloed blijkbaar niet genoeg was om ze nu al uit de stallen te krijgen. neveragain schreef:
Zeker maar wij kunnen niks als wij niet geholpen worden
hoeveel persoonlijkheden heb jij Citaat:@ellepel, meer is er ook niet, de stallen waren besmeurd met bloed, that's it.
Buff schreef:neveragain schreef:Daar zit iets of iemand die wil dat mensen dat weten, niks meer en niks minder, diegene zit verbonden aan die plek.
Wie is diegene dan? En wat doet tie daar? En waarom zit tie daar? En waarom wil hij het dan laten afbranden? Wat is zijn bedoeling?
Quellian schreef:Neveragain, ik heb je wat gevraagd, maar nog steeds geen reactie (of PB) van je.
neveragain schreef:Quellian schreef:Neveragain, ik heb je wat gevraagd, maar nog steeds geen reactie (of PB) van je.
wat dan?
Quellian schreef:neveragain schreef:Nee, ik weet niet of die stallen leeg zijn, wist ik dat maar dan was ik al lang weg geweest.
Typisch, ERG typisch!
En wat heb jij dan doorgekregen over het geval dat heeft plaatsgevonden? Mag via PB.
neveragain schreef:
Mischien dat men dit over het hoofd ziet...
Helpen jullie haar nu of niet???
Zeker maar wij kunnen niks als wij niet geholpen worden
ellepel schreef:
en daar gaat t nu al 66 bladzijden over?
maar ik las ook ergens dat die stallen over enige tijd worden afgebroken?
klopt dat?