Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Magali_ schreef:Weet iemand mischien een leuke naam met de j ?
Veulen moet nog geboren worden en zoek dus namen voor merrie en hengst.
Magali_ schreef:Jersey, Job, James, Jasper, Jester, Jordi, Justin, Jumper, Jippy, Jaimy, Jemmy,Jesper, Jingle, Joris, Joes, Jorianne, Jesta, Janneke, Josien..Weet iemand mischien een leuke naam met de j ?
Draflinger schreef:Amaretto De La Retta? Ik heb niet zoveel met drank, maar misschien een andere dranknaam?Mijn paard heet Amaretto maar nu wil ik hem voor de sport iets erachter aan geven ik ben aan het twijvelen tussen :
Amaretto DiSaronno (van de drank) of
Amaretto Di gio
andere namen voor er achter altijd welkom
ponydreamer schreef:Vind het wel een aparte wedstrijd naam!Mijn paard heet Just for Fun. En op zijn paspoort staat geen sportnaam. Misschien hou ik voor de wedstrijden gewoon dezelfde naam, dus Just for Fun. Maar heeft iemand nog ideeën?
ponydreamer schreef:Mijn paard heet Just for Fun. En op zijn paspoort staat geen sportnaam. Misschien hou ik voor de wedstrijden gewoon dezelfde naam, dus Just for Fun. Maar heeft iemand nog ideeën?
ponydreamer schreef:Mijn paard heet Just for Fun. En op zijn paspoort staat geen sportnaam. Misschien hou ik voor de wedstrijden gewoon dezelfde naam, dus Just for Fun. Maar heeft iemand nog ideeën?
Magali_ schreef:Weet iemand mischien een leuke naam met de j ?
Draflinger schreef:Mijn paard heet Amaretto maar nu wil ik hem voor de sport iets erachter aan geven ik ben aan het twijvelen tussen :
Amaretto DiSaronno (van de drank) of
Amaretto Di gio
andere namen voor er achter altijd welkom
tienus_amigo schreef:Ik heb sinds zaterdag een merrie, ze heet alleen allegria. Dat vind ik niet zo'n leuke naam. Der roepnaam was eerst Ali, vind ik nou ook niet echt geweldig. Weet iemand een naam voor een intelligente, knuffelbare, lieve, nieuwschierige merrie?? T maakt niet uit met welke letter t begint! (Het moet wel makkelijk te roepen zijn dus geen hele lange namen) O ja, ze is 75% hannoveraan en 25% new forest!
leonieswenny schreef:iemand nog een leuke wedstrijd naam voor een 4jarige Draver?
hij heet whiskey,maar mag ook totaal andere naam zijn.
het liefst wel iets met 2 namen zegmaar..
Quidou schreef:Iemand nog een naam met een Z?
Voor een merrie..
Liefst 2 lettergrepen als roepnaam..
Wat k tot nu toe zelf heb bedacht/van website's geplukt;
Zara
Zazou
Zip
Zaire/a
Zenna
Zsa Zsa
Zehra
Zaloua
Ziva
Zhenya
Ziv
Beetje in die stijl hou k wel van, maar iets heel anders mag ook.
Evt dubbele naam voor op concours is wel chique.
Quidou schreef:Iemand nog een naam met een Z?
Voor een merrie..
Liefst 2 lettergrepen als roepnaam..
Wat k tot nu toe zelf heb bedacht/van website's geplukt;
Zara
Zazou
Zip
Zaire/a
Zenna
Zsa Zsa
Zehra
Zaloua
Ziva
Zhenya
Ziv
Beetje in die stijl hou k wel van, maar iets heel anders mag ook.
Evt dubbele naam voor op concours is wel chique.
tienus_amigo schreef:Ik heb sinds zaterdag een merrie, ze heet alleen allegria. Dat vind ik niet zo'n leuke naam. Der roepnaam was eerst Ali, vind ik nou ook niet echt geweldig. Weet iemand een naam voor een intelligente, knuffelbare, lieve, nieuwschierige merrie?? T maakt niet uit met welke letter t begint! (Het moet wel makkelijk te roepen zijn dus geen hele lange namen) O ja, ze is 75% hannoveraan en 25% new forest!