Earth schreef:Ze loopt inderdaad soms wat 'tegen de lijn aan' en daar lijkt ze op te reageren. Kunst is misschien om zelf wat eerder de druk op te pakken zodat ze niet er zo tegenaan loopt. Zodat je haar iets mee kunt nemen. Maar dat gezegd hebbende, lijkt e ze het ook wel een beetje op te zoeken

Ik zie hier geen paard die bang of iets spannend vindt, maar die de grens wel opzoekt. Leuk, ik vind dit soort paarden leuk

Ze zoekt het zelf op idd
als het een reactie op de druk zou zijn, was die reactie er niet geweest in de eerste plaats, want vlak voordat ze reageert is de druk eraf.
Ze zoekt de grenzen op idd
het is een fantastisch paard. Maar we zijn nu wel op het punt aangekomen dat we niet zozeer meer te maken hebben met frustratie van het verleden, maar haar karakter. Want dit paard heb je ook zonder issues je handen vol aan 
herr_balou schreef:Het lijkt wel alsof ze aan het testen is of er een boze reactie komt zoals ze waarschijnlijk eerder gewend was. Ik vind dat er goed te zien is dat ze kan ontploffen. Dat is niet gebeurd dus goed gedaan.
Het vertrouwen is nog niet gegeneraliseerd en dat zal best nog een lange weg zijn.
Klopt, dat is exact wat ze doet. Ze is een boze reactie gewend "UH!" een ruk aan het hoofd, tik, je kent het wel, en die komt niet. En dus heeft ze ook geen réden om verder te gaan, wat ze anders zonder meer had gedaan, want je bent daar wel even aan het balanceren op de rand. Klopt dat ze daar op het randje zat idd
Uiteindelijk ook super fijn afgesloten, met een correcte stop zo ik hem wil, en een paard wat braaf een rondje draaft (en nog heel veel kusjes natuurlijk).