Damn wat ziet het eruit... des te knapper is het wat je er nog mee klaar krijgt.. dat vergt toch een oliebol aan doorzettingsvermogen/vindingrijkheid/kracht...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Wat lief van je broer. Denk het ook; als er ook maar een mens of dier hulp nodig heeft of ergens last van heeft, dan sta je er. En moet je zien hoeveel mensen/dieren je helpt op een dag! Dat je daar geen cent voor krijgt wil niet zeggen dat je nutteloos bent."Gij zijt hard moeten worden. Dat is iets anders dan in uw kern hard zijn."
petraaken schreef:Ik ben verbaasd dat jij nog kan rijden als ik jou uitleg zo hoor over die necrose. Al heb ik de indruk dat Ayasha soms wat te hard is voor haar eigen lichaam.
DuoPenotti schreef:soms....
Maar ik denk dat ze geen keuze heeft.
Het is door bikkelen of toegeven en dan ze "niets" meer.
En dan zo netjes rijden... jonge paarden trainen.
Zo'n diep respect.
jokari schreef:Kan het zijn dat jouw paarden er ook voor zorgen dat je nu nog steeds kan wat je kan ? Een vriendin heeft een degeneratieve spierziekte maar kan nog steeds stappen dankzij haar paard, dat ze weigert op te geven. In theorie zou zij al meerdere jaren permanent rolstoelgebruiker “moeten” zijn. Haar artsen zijn ervan overtuigd dat het bezig zijn met haar paard ervoor zorgt dat dat nog steeds niet het geval is.
(Lange lijnen zijn voor haar idd ook geen optie, longeren gebeurt vaak vanuit de rolstoel.)
pmarena schreef:Haha Villa Schoongezicht op de bank
Maar manman het is maar goed dat je een paar 4-beners hebt als je eigen benen zo kapot zijn van binnen... dat je überhaupt nog wat durft te ondernemen dan zeg.
Daan13 schreef:De onschuld pronkt van hun koppies af![]()
Wat een stel partners in crime.
Ik denk dat je onderschat hoeveel je voor andere betekend.
Je verhalen die je op bokt plaatst vanuit jou gedachtengang zijn inspirerend.
De nuchterheid en kracht die je uitstraalt zijn een voorbeeld voor andere mensen.
pmarena schreef:Hij ziet er goed uit zeg!!
Ik neem aan dat de jury's die zich Pretty nog herinneren, bij het aankondigen van het in de ring komen van haar dochter..... zelf al hun stoel een stukje naar achteren schuiven voor de zekerheid