Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FrNo schreef:Maar het verschil is wel, dat een een koe bij de slager dood is, voordat die het in de gaten heeft.
Een wolf gaat ze eerst op liggen jagen. (koe heeft dan al doodsangsten) en begint dan te eten, terwijl de koe nog leeft.
Mist schreef:Weer een paard in de stal aangevallen in Duitsland ( gegen Wolfe Pferden schutzen) paard heeft het overleefd
Fleuribelle schreef:Hier in de omgeving zijn er 4 wolven gefilmd in een kalverenstal. Een aantal kalveren hebben zichzelf dood gerend. Ze waren niet aangevreten. Boer had het teruggezien op camera omdat hij een hoop gestommel in de stal had gehoord. Er wordt verder geen ruchtbaarheden aan gegeven. Men heeft DNA veilig gesteld. Waarschijnlijk om uit te vogelen om welke wolven het gaat.
pien_2010 schreef:Mist schreef:Weer een paard in de stal aangevallen in Duitsland ( gegen Wolfe Pferden schutzen) paard heeft het overleefd
De 1ste aanval id stal heb ik een link naar artikel gevraagd en niet gekregen, want in de Franse internet pers heb ik stevig gezocht maar kon niets vinden.
Heb je links van beiden gebeurtenissen?
Want in de stal daar ben ik wel benieuwd naar. Is niet logisch nl.
pien_2010 schreef:Dat is toch raar. Waar is dan de objectiviteit? Er valt niets te controleren. Het is een groep tegen wolven, dus de mening is duidelijk en als dan berichten niet gedeeld mogen worden buiten de groep, dan weet ik genoeg. Ik vind het hoog onbetrouwbaar.
Voor mij is dat net zo onbetrouwbaar als nieuws van de pro wolfgroep als die niet gecheckt zou kunnen worden.
Loretta schreef:Gelukkig is dat niet de enige informatiebron uit Duitsland over wolven.
Persoonlijk vind ik de officiele statistieken uit Duitsland al schokkend genoeg.
pien_2010 schreef:Dat is toch raar. Waar is dan de objectiviteit? Er valt niets te controleren. Het is een groep tegen wolven, dus de mening is duidelijk en als dan berichten niet gedeeld mogen worden buiten de groep, dan weet ik genoeg. Ik vind het hoog onbetrouwbaar.
Voor mij is dat net zo onbetrouwbaar als nieuws van de pro wolfgroep als die niet gecheckt zou kunnen worden.
Mist schreef:pien_2010 schreef:Dat is toch raar. Waar is dan de objectiviteit? Er valt niets te controleren. Het is een groep tegen wolven, dus de mening is duidelijk en als dan berichten niet gedeeld mogen worden buiten de groep, dan weet ik genoeg. Ik vind het hoog onbetrouwbaar.
Rustig aan Pien, alle berichten zijn onderbouwd met krantenartikel en etc en je mag ze wel delen,