Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milo2012 schreef:Wat ik vooral erg belangrijk vond was hoe de eerste klik was. Moest goed voelen! Verder had ik eerlijk gezegt niet veel eisen behalve dan boven de 1.60 en t liefst niet ouder dan 12 jaar
Trouwens net te horen gekregen dat hij zowel röntgen als klinisch is goedgekeurd! Morgenmiddag word hij gebracht
Autumnn schreef:MISTRAL94 schreef:Autumnn spannend wat voor 1 is het waar je gaat kijken?
Een 4-jarige vosruin
Merylpluche schreef:Tja ik ben ook wel redelijk kieskeurig maar ik ben dan ook niet zo ervaren. Het is vooral voor mijn eigen plezier en veiligheid dat ik selectief moet zijn. En ja daar hangt dan jammer genoeg een prijskaartje aan. Ik ben jaloers op diegene die tonnen ervaring hebben en daardoor breder kunnen zoeken en verborgen schatten kunnen vinden. Wie weet lukt dit ooit ook bij mij als ik maar lang genoeg blijf oefenen
MISTRAL94 schreef:ikke schreef:Bij-de-weg, iemand een idee hoe 140m fokmerrie eruit ziet??
Heel spannend?Heb je een link van de advertentie?
ebi_tempura schreef:Heb mijn doel nu op 2023 gezetEerst huisje boompje beestje, dan inschrijven voor een stalling en dan zoeken...
Leuk om te zien hoe anderen zoeken.
Maken jullie een keuze meer gebaseert op 'klik' (dit zie ik nog het meest) of op 'dit paard voldoet het meest aan mijn eisen'? Zijn er mensen in de laatste categorie?