fijn dat je even rustig kon kroelen zonder gestoord te worden door de andere dames.En die Cas haha, fijn dat je er zo toch al wat mee kan doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fijn dat je even rustig kon kroelen zonder gestoord te worden door de andere dames.
Dankjewel voor de foto’s Silly! Die had ik even nodig na deze slopende week.
en keurig bij de draadjes omdraaien (ik moet soms 5 draden door voordat ik haar bij de schuur heb).
)
Twinklebel schreef:Onyx is inderdaad een kleintje. Odessa daarintegen is nu al bijna even groot als Nijn, Ibbel, Auryn en Noortje. Dat wordt een flinke denk ik.
Odessa wordt in ieder geval groot genoeg inderdaad, grappig ook dat die juist uit onze kleinste merrie komt en met dezelfde vader als Onyx. Nooit verwacht dat die zo'n grote zou geven
Dit jaar verwachten we een volle broer/zus van haar, ben zo benieuwd en hopelijk mag alles goed gaan !
Zo bedankt hiervoor, kan ik ons kleine grut toch een beetje volgen. Mer1980 schreef:Oh wat een leuke update weer, we zijn elkaar net misgelopen dus.![]()
Mijn hart breekt wel echt als ik dat magere diertje naast Mighty zie staan, die zou toch echt naar de kliniek moeten of hemelen, dit kan echt niet meer arm ding.
! Er kan ook zo wat gebeuren he, ben altijd blij als ons spul weer in goede gezondheid rondloopt